Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) heeft. Misschien heeft iemand van jullie een idee 
Willemina_L schreef:Shockabsorber zoals hierboven! Maar ik kan ze echter niet de hele dag dragen hoor, dan voel ik me toch wel erg opgesloten. Persoonlijk uiteraard... Ik kan geen enkele bh de hele dag dragen, zou wel moeten met 75E maar ja... Echt te zwaar!
Biskwie schreef:Niet alleen bij paardrijden is een goede bh belangrijk trouwens. Je nek en schouders zijn ook erg blij met een goede sportbh tijdens hardlopen, groepslessen op de sportschool en andere actieve activiteiten.
hardlopen is btw ook een extreme sport net als paardrijden wat betreft de stevigheid die een bh dan nodig heeft. klumpertje schreef:Goed dat ik dit topic zie staan. Vind het wel belangrijk, ookal heb ik niet veel...
Heb ze nu van de hema aan omdat die bandjes niet afzakken en een gewone bh dat wel doet maar het is natuurlijk niet optimaal.
Omdat ik veel in rijkleding rondloop zou ik er graag eentje hebben met iets vulling (gewoon zodat je niet alles ziet) heeft. Misschien heeft iemand van jullie een idee
Biskwie schreef:Klumpertje heb je al een SA aangehad? Mijn ervaring is dat een vulling niet noodzakelijk is als de maat goed is. Dit kleed netjes af en je ziet niets (zelf een obsessie op, draag al jaren SA, dus weet zeker dat er echt niets zichtbaar is).
De meeste sportbh's hebben geen vulling, omdat de modellen dusdanig zijn samengesteld om schokken te absoberen en te reduceren, dat vulling dat proces verstoort.
Kiezen tussen kwaden dus!
AlexandraM schreef:klumpertje schreef:Goed dat ik dit topic zie staan. Vind het wel belangrijk, ookal heb ik niet veel...
Heb ze nu van de hema aan omdat die bandjes niet afzakken en een gewone bh dat wel doet maar het is natuurlijk niet optimaal.
Omdat ik veel in rijkleding rondloop zou ik er graag eentje hebben met iets vulling (gewoon zodat je niet alles ziet) heeft. Misschien heeft iemand van jullie een idee
vulling in de zin van grotere borsten? ik vrees dat je dat in combi met sportbh alleen vind door er iets in te leggen of een bh met vulling aan doen en DAAROVER de sportbh (wat me erg onprettig lijkt)
. Ik bedoel dat nagenoeg alle sportbh's altijd zo dun zijn dat je er alles doorheen ziet. Aangezien ik ook veel gewoon in mijn rijkleding loop (en dan niet elke keer bh ga wisselen) heb ik graag een bh die ietsje dikker is.