Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vjestagirl schreef:smurffie schreef:Officieel heb je een maand opzegtermijn als je per maand betaald, dus kun je naar je geldt fluiten ondanks dat je er niet meer stond.
Maar zij heeft niet opgezegd, de staleigenaar heeft opgezegd.

Vjestagirl schreef:smurffie schreef:Officieel heb je een maand opzegtermijn als je per maand betaald, dus kun je naar je geldt fluiten ondanks dat je er niet meer stond.
Maar zij heeft niet opgezegd, de staleigenaar heeft opgezegd.
Dispar_Vulgo schreef:Vjestagirl schreef:Maar zij heeft niet opgezegd, de staleigenaar heeft opgezegd.
Weet je het zeker? Heeft die vrouw met die woorden tegen TS gezegd (die niet via via) dat haar paard voor 30 april weg moest?
Uit het stukje lees ik van niet, want andere paarden kunnen ook blijven staan (hetzij zonder degelijke verzorging, maar dat is ander verhaal). Ik denk wel dat TS slim gehandeld heeft, maar officieel lijk ik op te maken uit dit verhaal dat ze mei wel gewoon betalen moet.
Maar goed, buiten dat. Om hoeveel geld gaat het? Is het bedrag je echt zoveel stress en moeite waard?
xStephanie schreef:Jammer dat dit zo moet Roelke, want je weet hoe het zit en verdraaid nu het hele verhaal. Verder ga ik er niet tussenin zitten maar ik vind dit erg laag van je.
geef dan ook aan wat er niet klopt.
een verhaal heeft altijd 2 kanten maar in dit verhaal kan ik in mijn ogen het alleen maar met de ts eens zijn. marlonFloris schreef:xStephanie schreef:Jammer dat dit zo moet Roelke, want je weet hoe het zit en verdraaid nu het hele verhaal. Verder ga ik er niet tussenin zitten maar ik vind dit erg laag van je.
hoe zit het wel in elkaar dan volgens jou?geef dan ook aan wat er niet klopt.
een verhaal heeft altijd 2 kanten maar in dit verhaal kan ik in mijn ogen het alleen maar met de ts eens zijn.
xStephanie schreef:marlonFloris schreef:hoe zit het wel in elkaar dan volgens jou?geef dan ook aan wat er niet klopt.
een verhaal heeft altijd 2 kanten maar in dit verhaal kan ik in mijn ogen het alleen maar met de ts eens zijn.
Het gaat er hier om dat deze 'dame' mijn moeder is. Ik heb erbij gestaan en er is niks gezegd over een termijn. Zoals ik al zei, verder ga ik me hier niet mee bemoeien.
xStephanie schreef:marlonFloris schreef:
hoe zit het wel in elkaar dan volgens jou?geef dan ook aan wat er niet klopt.
Het gaat er hier om dat deze 'dame' mijn moeder is. Ik heb erbij gestaan en er is niks gezegd over een termijn. Zoals ik al zei, verder ga ik me hier niet mee bemoeien.
xStephanie schreef:Dit zit wel even iets anders in elkaar. Ruim van te voren? Had niet gekund. Wij hadden 2 weken de tijd alles te pakken en te vertrekken.
Nogmaals, verder ga ik nergens meer op in. Ik vind het erg zwak dat dit via Bokt moet, en dan ook nog met een verdraaid verhaal
xStephanie schreef:Dit zit wel even iets anders in elkaar. Ruim van te voren? Had niet gekund. Wij hadden 2 weken de tijd alles te pakken en te vertrekken.
Nogmaals, verder ga ik nergens meer op in. Ik vind het erg zwak dat dit via Bokt moet, en dan ook nog met een verdraaid verhaal