Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
niet iedere jury wil commentaar geven, maar van de jury's die het wel doen vind ik het fijn om tips te krijgen. ik blijf altijd wachten tot de uitslag en mijn protocollen bewaar ik allemaal, die lees ik ook terug. ik vind het leuk om te zien welke dingen vooruit zijn gegaan. ik ga niet na de uitslag naar een jury toe, omdat ze dan meestal toch niet meer weten wat voor proef ik heb gereden

ankehoix schreef:Ik ga met ellissofie mee, ik doe hetzelfde
Alleen vind ik het soms wel vreselijk irritant als iemand na de proef direct naar de jury gaat terwijl ik dus aan het wachten ben in die baan. Daar probeer ik wel altijd rekening mee te houden.
Laatst moest ik bijna 10 minuten wachten omdat diegene voor mij het niet eens was met de jury over dat haar paard een rugprobleem had, uiteindelijk heeft mn moeder ze ook onderbroken omdat er dus nog meer waren die een wedstrijd wilden rijden..
Scum schreef:Ik zie dat er pas een paar mensen gestemd hebben. Mijn ervaring is dat in alle jaren dat ik jureer, de keer dat mensen serieus iets kwamen vragen 3x is geweest. En ik ga toch al heel wat jaren mee.

wallance schreef:Is het weer toegestaan dat je gelijk na je proef naar de jury mag om uitleg te vragen? Naar mijn weten mag dit officieel niet meer.
.miekxlady97 schreef:Dat kan ook niet de bedoeling zijnik had pas een jury die ging voordat ik aan me tweede proef begon helpen haha, ik weet niet of het mocht maar het hielp wel in de tweede proef had ik dik winst! maar normaal stap ik nooit naar de jury toe om iets te vragen of voor tips.
. Was dit op een officiële knhs wedstrijd?
leonie87 schreef:Heidy je geeft aan dat je wel zou gaan als het nodig is. Wanneer vind jij het nodig?
mamabird schreef:Wat ik nog wel wil benadrukken is dat vaak afhankelijk van de schrijver er veel of weinig uitleg op het protocol staat. Sommige schrijvers zijn er traag en dan ben ik al blij als de punten er correct op staan. Ik probeer op ieder protocol zelf ook nog een algemene indruk of tips te schrijven, maar dat laat de vaak strakke planning niet altijd toe. Dus het hoeft niet aan de jury te liggen als er weinig bij staat en de schrijvers zijn vrijwilligers en doen hun best dus die mag je dat niet kwalijk nemen vind ik. Ik heb het idee dat dat nog weleens gemakshalve vergeten wordt.

Die had ik nog niet eerder gehoord moet ik zeggen!