Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En ook niet bepaald breder.. 

. Helemaal top en nergens last van gehad! 
mavantos schreef:Ze kunnen ook een rits zetten aan zeg de voorkant, maar dan naar de binnenkant toe. Zit je er net niet mee op je zadel en zie je er helemaal niets van!
Heb ik ook laten doen met mijn vorige rijlaarzen omdat die te krap waren geworden. Helemaal top en nergens last van gehad!
) dus kan het dan vragen.. maar anders gewoon even langsgaan bij een schoenmaker in de buurt? Of even via Bokt vragen, want er zijn er meer die het gedaan hebben! 
Lianne86 schreef:Durf het zo niet te zeggen... Zelf niet laten doen; ik wil zaterdag naar de schoenmaker gaan met mijn laarzen (maar omdat er een drukknoopje vanaf is) dus kan het dan vragen.. maar anders gewoon even langsgaan bij een schoenmaker in de buurt? Of even via Bokt vragen, want er zijn er meer die het gedaan hebben!

anais schreef:Ik heb een rits in de achterkant van mijn laarzen laten zetten. Ik heb cavallo's. Die zijn zo zwaar van kwaliteit dat ze niet extra gaan inzakken doordat de rits in de achterkant zit. Ik zie in je profiel dat je in Friesland woont. Ik heb de ritsen eind vorig jaar bij schoenmaker Zwart in Dokkum in mijn laarzen laten zetten, de kosten waren € 75,--. Ze hebben dit echt super keurig gedaan.