Goedkoop starten? Of juist liever wat meer uitgeven met de kans ook met een lekker bedrag thuis te komen

Bedankt voor het invullen van de poll
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Een deken zou ik dan nog wel een keer willen winnen. 

Nibbit schreef:Ik ga zelf ook voor de eerste optie![]()
het is allemaal al duur genoeg en het valt me op dat het prijzengeld steeds lager wordt en het inschrijfgeld hoger...
Voor de organisatie kan het ook nog beter uitpakken; Op onze wedstrijd met 6 euro inschrijfgeld houden we altijd een mooi bedrag over, terwijl de "10-euro-concoursen" met prijzengeld klagen dat het maar net uit kan
Maar daar gaat de poll niet over, die gaat over wat de deelnemers het liefst hebben
Nibbit schreef:Ik ga zelf ook voor de eerste optie![]()
het is allemaal al duur genoeg en het valt me op dat het prijzengeld steeds lager wordt en het inschrijfgeld hoger...
Voor de organisatie kan het ook nog beter uitpakken; Op onze wedstrijd met 6 euro inschrijfgeld houden we altijd een mooi bedrag over, terwijl de "10-euro-concoursen" met prijzengeld klagen dat het maar net uit kan
. Ik organiseer nl. bij onze vereniging onze paardenwedstrijd en vind het dus ook wel interessant om te weten waar mensen op af komen.