Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik draag ze toch altijd al zo'n 3-7x per week, met klusjes in/rondom te stallen, loop er wel eens hele dagen op.. Dus weet niet waardoor het bij jou komt dat ze zo snel stuk gaan?
Daisies schreef:Aangezien ik gemiddeld 3/4 maanden met een paar Ariat jodphurs doe, en er nu al verscheidene versleten heb, welke jodphurs gaan langer mee?
Cchanny schreef:Daisies schreef:Aangezien ik gemiddeld 3/4 maanden met een paar Ariat jodphurs doe, en er nu al verscheidene versleten heb, welke jodphurs gaan langer mee?
Meen je dat?
Vet je ze wel in en maak je ze ook netjes schoon?
Ik vet mijnes niet elke keer netjes en braaf in maar toch wel vaak en ik doe nu toch al bijna 3 jaar met mijn Ariats.
Ik denk dat het gewoon er aan ligt hoe je ze verzorgd. Als je niet van het verzorgen bent, misschien moet je dan voor de rubbere gaan?
maj0 schreef:Cchanny schreef:Meen je dat?
Vet je ze wel in en maak je ze ook netjes schoon?
Ik vet mijnes niet elke keer netjes en braaf in maar toch wel vaak en ik doe nu toch al bijna 3 jaar met mijn Ariats.
Ik denk dat het gewoon er aan ligt hoe je ze verzorgd. Als je niet van het verzorgen bent, misschien moet je dan voor de rubbere gaan?
Euuh doe ik dan het zo goed. Ik heb ariat maar doe er nu ongeveer 6 jaar mee en ze zijn nu wel aardig op. En nee ik maak ze ook niet vaak schoon en invetten eeuuh laten we daar maar niet over beginnen haha.

in het begin (eerste 2 weken) ben ik er super zuinig op.. maar daarna is het lastig om niet te mesten en alles... maar bij mij gaan ze echt jaren mee.. Tis zelfs zo erg geweest dat mams ze voor de post soms nog inpikt (omdat ik andere wilde
) en die heeft er zelfs nog een jaar ofzo mee gelopen...
Daisies schreef:Ik loop er gemiddeld van 7:30 tot 19:30 op. Mest nooit stallen eigenlijk. Ze gaan bij mij bij de hak (binnenkant) kapot, het leer scheurt bij de neus en ik heb nu een paar waar de zool van los laat..
JARS schreef:Ik heb chaps van EJ, heel tevreden over! Kleur blijft mooi en zitten lekker. Je moet ze wel strak kopen, want ze kunne behoorlijk uitrekken.
http://www.ej.nl/products/10000071/6300002/