Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kellyloet schreef:ik gebruik mijn jodhpurs voor stalwerk en gewoon om te lopen.
en ik heb leren laarzen gepast en dat vind ik niet prettig.
Ik heb nu leren jodhpurs en chaps van ariat.
Ze kosten wat maar ze zijn heerlijk!
Ze zien er ook net zo netjes uit als leren laarzen.
Ik vind dit ideaal
(alleen in de winter als het koud is) amoj schreef:Bedankt voor jullie meningen en ervaringen!
Wat ik zelf heel erg vervelend vind aan mijn rubber laarzen, is dat ze in de zomer knetterheet worden, niet fijn want dan krijg je ze ook bijna niet meer uit en het stinkt verschrikkelijk![]()
Sparen voor goedpassende laarzen gaat helaas echt niet worden, ik werk momenteel niet en mijn laarzen zijn nu echt af en lek.
Wat is fijner, leren of stoffen chaps?
Ik vind het niet belangerijk hoe ze er uit zien, als ze maar goed zitten. Ik doe al 2 jaar met men 20 euro kostende botjes en ze zitten super!
) ben er heel tevreden over! Ik zweette heel hard in de rubberen laarzen en daar heb ik nu bijna geen last meer van. Heb ze ook aan om uit te mesten enzo, enkel als het erg nat is doe ik van die groene rubberen laarzen aan, om mijn jodhpurs mooi te houden
En als het koud is, hou ik mijn chaps aan, lekker warm
Livivi schreef:Heb eerst jarenlang leren chaps gehad en nu al een tijd leren laarzen. Vind laarzen toch wel een stuk fijner, voelt veel steviger en dan kun je je benen veel makkelijker stil houden. Maar vergeleken met rubberen laarzen rijden chaps wel weer fijner vind ik, dus als je geen leren laarzen gewend bent denk ik dat je chaps heel fijn vindt hoor

amoj schreef:Ik kocht mn leren laarzen altijd bij de welkoop, merk geen idee. Maar waren meestal rond de €30 en zaten redelijk stevig. Maar ik ga binnenkort gewoon eens even kijken en proberen

). Normaal rijd ik met leren laarzen. Ik merkte dat het wel suuuper anders was omdat mijn laarzen van stug leer zijn. Ik vond het in ieder geval niet fijn rijden, maar dat is ieder zijn ding. Ben blij dat ik nog geen jodphurs heb gekocht en ik stap weer lekker over op mijn petrie's.