Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Flo123 schreef:Je mag een paard nooit strak vastzetten! Een paard houdt zichzelf in evenwicht door middel van zijn hoofd en hals, hij balanceert hiermee. Als je hem strak zet kan dit niet en vallen ze juist uit evenwicht!
Het kan zo maar zijn dat een paard ineens een balansprobleem ontwikkeld, ze moeten leren dat als ze hun evenwicht verliezen ze een stapje opzij moeten zetten. Ik kan je tips geven maar het is niet zo even opgelost, pb me anders maar even als je interesse hebt. Of ik kan ook langskomen. Problemen met trailerladen oplossen is namelijk mijn werk
PasAn33 schreef:Bedankt voor de goede tips!
Ik denk dat het is omdat ze redelijk strak stond , o wat voel ik me schuldig!
Morgen weer de trailer op en ik zal haar zeker niet te vast zetten
Ik ben blij dat jullie me deze tips hebben gegeven!
Heel erg bedankt!!
xTitanic schreef:PasAn33 schreef:Bedankt voor de goede tips!
Ik denk dat het is omdat ze redelijk strak stond , o wat voel ik me schuldig!
Morgen weer de trailer op en ik zal haar zeker niet te vast zetten
Ik ben blij dat jullie me deze tips hebben gegeven!
Heel erg bedankt!!
Hoezo morgen weer de trailer op als ze mank staat en misschien niet bereden meer mag worden?
*zie nu pas dat de reactie al een tijd geleden is*
Maar dan nog, waarom ging je weer de trailer op?
Tinky12 schreef:Sommige paarden blijven last houden van een kleine ruimte,let goed op alle randjes en stangen waar ze tegen aan kan komen.Aanraking kan voldoende zijn.
Als je denkt dat ze last heeft van het hengstenschot dan sloop je dat eruit,je kunt er evt ook een deken tussen hangen om het schot te vervangen als dat nodig is.Gewoon proberen...