Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sorry, misschien kunnen anderen er wat van maken!
Def schreef:Mijn bijrijdster rijdt met mijn pony tussen de paarden in het Z1.
Ze rijdt altijd bovenin mee en eigenlijk altijd een winstpunt. Als ze geen winstpunt had gereden, waren wij het daar roerend mee eens.
Ik kan van dat filmpje niet veel zien, ik vind het veel te kleinsorry, misschien kunnen anderen er wat van maken!
Ik kan dus niet veel van je rijden zeggen, maar wat ik je wel mee wil geven is dat er genoeg voorbeelden van pony's tussen de paarden zijn die bovenin meerijden. Dat kan dus niet het probleem zijn.
Er zullen heus juryleden zijn die niet van ponys houden, maar sommige juryleden houden ook niet van bepaalde kwpn afstammingen.
Vaak zie je dat in het M echt naar boven komt of de basis bij een paard er goed in zit. En of de ruiter echt netjes zit en opgericht en op het achterbeen genoeg rijdt. Ik denk dat je het daar meer in moet zoeken.
En natuurlijk heeft een pony vaak niet de mogelijkheid qua bouw om (bijvoorbeeld) een enorme uitgestrekte draf zoals een paard te hebben, maar als jij zorgt dat jij al je oefeningen heel goed voor elkaar hebt en netjes rijdt, krijg jij gewoon je winstpunt.