Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik blijf meestal een beetje in het midden, zodat ik altijd goed beeld heb, waar in de bak de combinatie ook is. Soms sta ik binnen de volte, soms erbuiten, soms loop ik een stukje mee om uitleg te kunnen geven, maar ik ga nooit zitten en sta inderdaad altijd in de bak. Leorah schreef:Ik combineer het wanneer ik les geef. Enerzijds lichamelijk, ik kan geen uur achter elkaar staan ivm heupproblemen, maar anderzijds zie ik vanaf de hoek ook veel dingen die ik niet zou zien wanneer ik mee loop/in het midden sta en maakt het combineren mijn beeld completer waardoor ik betere instructies kan geven.

Ik vind zelf dat meelopen veel meer effect heeft
En het is gewoon fijner.
myk_en_shant schreef:Ik heb basis instructeurs opleiding gevolgd. Dit is inderdaad al weer vijf a zes jaar geleden. Dus misschien is de visie inmiddels verandert.
Liever geen les dan op die manier les

Boompje1985 schreef:Mee lopen is zeker belangrijk omdat je kleine details niet vanaf een grote afstand ziet! Daarnaast is het fijner voor je stem maar boven alles gaat het om de interesse die getoond word.
Iemand die in de hoek van de bak staat te brullen neemt zijn werk niet heel erg serieus als je het mij vraagt in al mijn tijden van lesgeven heb ik kilometers gemaakt in de bak en zelfs bij het laatste uur loop ik nog mee omdat ook die les mijn volle aandacht verdient!
En ik vind het ook erg leuk om iemand iets te leren dat is ook wel een kwaliteit die je in je moet hebben als goede instructrice op welk niveau dan ook!
Ze ziet alles. Haar aandacht is onverdeeld bij mij, en is net zo geconcentreerd bezig als ik. Bijkomend voordeel is dat ik nooit hoef uit te kijken dat ik haar niet per ongeluk omver rijdt. Tenzij het een oefening ver-de-hoek-in-rijden is, dan maken we er een uitdaging van