Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als-ie wat verkeerd zit (net als een vastzittende rugwervel) kan dat de rest van je leven oncomfortabel of pijnlijk blijven en uitstralen naar je onderrug. Mijn moeder heeft er pas naar laten kijken na 19 jaar, maar het is nu véél beter.
dus ga daar ook voor naar de fysio.xBerber schreef:Mij lijkt dat bont ook naar mijn idee plat worden, net zoals bij een kussen. Als je daar te lang op ligt gebeurt dat ook.
En gel lijkt me gewoon veel fijner.
& @ Rianne11_42
Rugklachten heb ik sws aldus ga daar ook voor naar de fysio.
Maar mijn ma was eerst vanplan om naar de huisarts te gaan.
Alleen kan een fysio je stuitje niet goed zetten en een osteopaat wel

zit wel lekker en moet zeggen dat het wel helpt
xBerber schreef:MarloesNatje schreef:succes![]()
We kunnen hem natuurlijk ook gelijk amputeren? Heb je er ook geen last meer van
Lekker ben jij![]()
Foto laten maken, waarschijnlijk staat ie idd scheef, dus dat word wss rechtlaten zetten. Niet echt veel zin in
xBerber schreef:MarloesNatje schreef:succes![]()
We kunnen hem natuurlijk ook gelijk amputeren? Heb je er ook geen last meer van
Lekker ben jij![]()
Foto laten maken, waarschijnlijk staat ie idd scheef, dus dat word wss rechtlaten zetten. Niet echt veel zin in
. Heb half jaar niet mogen rijden aangezien ik wel vrij kort erna naar de dokter ben geweest. Heeft wel geholpen tijdje rust, maar ik heb er nog steeds last van. Als ik bijvoorbeeld op paar lage banken ga zitten en dan ook echt onderuit zak, voel ik het goed. Is kwestie van mee leren omgaan denk ik zo
MarloesNatje schreef:oew, da's niet zo handig ;o maar nu heb je wel een goede reden om een lekker zacht zadel te hebben haha ;p
maar ze hebben wel gezegd dat het niet helemaal goed kan komen, dat ik er voraltijd last van zou houden. Maar zoals Marloes zei, heb ik wel een lekker zacht zadel

Nog een Romy
) Ik rijd er wel FNRS mee, en gister daar geen commentaar op gehad. Verder gebruik ik hem bij alles alleen met het NK carrousel mag het niet..