Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lissenn schreef:Met zijn hoofd op jou schouder is wel degelijk dominant gedrag,
Heel goed van je dat je gelijk je positie als leider wilt bevestigen.
Dit moet je ook zeker blijven herhalen
Lissenn schreef:Met zijn hoofd op jou schouder is wel degelijk dominant gedrag,
Heel goed van je dat je gelijk je positie als leider wilt bevestigen.
Dit moet je ook zeker blijven herhalen

Geryon schreef:Dominant gedrag?!
Dan is mijn pony echt GEVAARLIJK!! Zolang je paard weet wie de leider is kan het echt geen kwijt hoor. De mijne friemelt aan alles en iedereen, hapt altijd met zijn lippen, is heel speels. Maar dat is zeker geen dominant gedrag.
Het is wat je zelf wilt. Vind jij het leuk, dan meot je het gewoon toelaten. Maar natuurlijk wel altijd de leider blijven. Heb je liever dat je paard afstand houdt, tenzij jij toestemming geeft, dan moet je het natuurlijk op die manier doen
ik wist helemaal niet wat ik ervan moest denken, was al blij dat hij inderdaad zijn tanden niet gebruikt. Maar hij heeft nog nooit gehapt naar mij en ik geef ook niks uit de hand aan hem.
SmartBH schreef:Geryon schreef:Dominant gedrag?!
Dan is mijn pony echt GEVAARLIJK!! Zolang je paard weet wie de leider is kan het echt geen kwijt hoor. De mijne friemelt aan alles en iedereen, hapt altijd met zijn lippen, is heel speels. Maar dat is zeker geen dominant gedrag.
Het is wat je zelf wilt. Vind jij het leuk, dan meot je het gewoon toelaten. Maar natuurlijk wel altijd de leider blijven. Heb je liever dat je paard afstand houdt, tenzij jij toestemming geeft, dan moet je het natuurlijk op die manier doen
Wat vertellen de foto's jou ? Ik vond het zo grappigik wist helemaal niet wat ik ervan moest denken, was al blij dat hij inderdaad zijn tanden niet gebruikt. Maar hij heeft nog nooit gehapt naar mij en ik geef ook niks uit de hand aan hem.
Lacht er niemand ofzo dan probeert hij wat anders
Zo doet hij dus ook veel 'kunstjes' die hij zichzelf heeft aangeleerd omdat hij door had dat mensen het leuk vonden. Kusjes geven, in de haren friemelen, antwoord geven op vragen, aan je kont zitten.
Lacht er niemand ofzo dan probeert hij wat anders
Zo doet hij dus ook veel 'kunstjes' die hij zichzelf heeft aangeleerd omdat hij door had dat mensen het leuk vonden. Kusjes geven, in de haren friemelen, antwoord geven op vragen, aan je kont zitten.
[/quote]
wat is het toch een slimmerd ! Hij kreeg natuurlijk dezelfde reactie, mijn grootvader begon ook te lachen ! Citaat:Ik zie gewoon een paard dat communiceert met zijn mens en door gaat omdat hij door heeft dat zijn mens het leuk vind
Oh de mijne probeert dingen en zodra er ook maar iemand lacht gaat hij ermee door Lacht er niemand ofzo dan probeert hij wat anders Zo doet hij dus ook veel 'kunstjes' die hij zichzelf heeft aangeleerd omdat hij door had dat mensen het leuk vonden. Kusjes geven, in de haren friemelen, antwoord geven op vragen, aan je kont zitten.
Ik denk dat je blij moet zijn met zo'n momentje met je paard hoor!!
Geryon schreef:Ik zie gewoon een paard dat communiceert met zijn mens en door gaat omdat hij door heeft dat zijn mens het leuk vind![]()
Oh de mijne probeert dingen en zodra er ook maar iemand lacht gaat hij ermee doorLacht er niemand ofzo dan probeert hij wat anders
Ik denk dat je blij moet zijn met zo'n momentje met je paard hoor!!

ben blij dat het positief gedrag is !