ik kan nu amper meer rijden met me paard alleen stap werk met draf krijg ik het zo koud bij ons in de buitenbak is het ongeveer -4 graden omdat het tussen de weilanden en de renbaan licht dus heel erg irritant die wind..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
...keek net de vooruitzichten en volgens de voorspellingen is volgende week de laatste koude week.Daarna schijnen de temperaturen boven nul te komen.Maar ja...voorspellingen zijn geen garanties he.
Wij zijn geen weermensen hiero
heb ze zelf ook en ze werken goed!
hahaha
,laat de zomer maar snel komen!!!
een echte, fijne zomer
funnyhorses schreef:Ik kan me uit mijn jeugd herinneren dat de zomers toen echt heerlijk waren!!!![]()
Overdag heerlijke warme temperaturenen dan 's nachts met regelmaat onweer met een plensbui.
Waren naar mijn idee hele stabiele mooie zomers,echt lekker.Dat is nu wel anders helaas,maar nog altijd beter dan de winterhaha
niet meer op concour. Ik heb me er maar bij neergelegd. Eind volgende week komt het weer ver boven nul staat nu op de weersvoorspelling. Hoop dat dat zo blijft. Ik snak ernaar.
Kan er ook nog wel bij...Gelukkig staat mijn paard wel 24/7 buiten in een ruime paddock met vriendin en de hele dag wat te knabbelen, dus van echt stilstaan is gelukkig geen sprake. Een voordeel van dit weer: mesten van de paddock gaat een stuk makkelijker en het blijft "schoner". "Elk nadeel heb z'n voordeel"