Wat vinden jullie hier van?
Ik ben erg benieuwd.
ps. het is het eerste topic wat ik open dus ik hoop dat ik het goed heb gedaan haha
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mhhola schreef:Als je echt een amazone bent hoef je niet rijk te zijn in een goedkopenrijbroek rij je heus nietnslechter als in een merk
vuurneon schreef:mhhola schreef:Als je echt een amazone bent hoef je niet rijk te zijn in een goedkopenrijbroek rij je heus nietnslechter als in een merk
Maar hoe wil je op wedstrijden rijden als je geen paard hebt? Geen vervoer hebt? Geen geld hebt voor een startpas? Goede trainer is ook duur.
Ja, je hebt geld nodig om de top te bereiken
Karin_Mylo schreef:Waar een wil is is een weg.
Je hoeft niet perse veel geld te hebben om hoog in de dressuursport te komen.
Maar wat geld helpt hier wel aan mee.
Je moet natuurlijk zoals hierboven genoemd wordt vervoer hebben, goed harnachement en een goede outfit.
Dit kost allemaal geld. (En het hoeft niet altijd duur te zijn)
Maar het kost zeker wel wat.
_ EquiPhoto schreef:En wat dacht je van een goed paard, dát kost wat zeg... Je kan nog zo graag willen, je hebt toch een paard nodig dat kan wat jij wil
EquiPhoto schreef:Daar heb je gelijk in. Maar ook op een paard wat niet van jezelf is heb je wel les nodig van iemand die er verstand van heeft, en die kost (vaak) ook genoeg centjes