Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jolien87 schreef:De meningen zijn nogal verdeeld over deze laarzen.
Ik heb ze zelf ook gehad, maar na een jaar waren ze zo slap geworden dat ze telkens na een half uur omlaag waren gezakt.
Voor de rest is een algemeen probleem bij dit model dat er snel barstjes ontstaan aan de zijkant van de voet. Persoonlijk heb ik hier gelukkig nooit last van gehad, maar 9 van de 10 ruiters had hier last van.
De laarzen zijn toen een tijdje uit de handel gehaald waarna ze nu dus weer te koop zijn. Ik vermoed dus dat hier wat aan gedaan is.
Voor de rest prima laarzen, lekker soepel en simpel met schoonmaken. Gewoon wat water eroverheen en schoon waren ze weer
44Myrthe44 schreef:Dit zijn btw geen leren laarzen he, maar van kunstleer.
Bovendien zou ik nooit leren laarzen kopen zonder ze eerst te passen, want de maten komen echt heel nauw, en t zit bij iedereen weer anders.
Ymkeerica schreef:Ik was zelf ook eest van plan om die laarzen te kopen, maar toen ik bij de ej was zij die vrouw die daar werkte dat het eigenlijk hele slechte laarzen zijn en dat ze er ook uit gaan. Ik heb toen de mondoni rijlaarzen gekocht ze zijn wel duurder maar veel beter.
Percy schreef:Ik heb ze in september gekocht voor mijn dochter en ze zijn nu al gaan scheuren bij de voet. Ga er wel mee terug want ik vind dit echt belachelijk.
Dochter heeft nu Petrie laarzen, die zullen wel wat langer meegaan. Dit was een typisch geval van goedkoop is duurkoop.
Jolien87 schreef:Tja dat vond ik echt wel een nadeel. Op de tweede foto kan je aan de linkerkant heel duidelijk zijn dat het heel opgepropt zit bij de enkel.
Ik heb toen de Valence van Epplejeck gekocht. Je betaalt wat meer maar die zijn echt super.
XxJustinexX schreef:Het zijn echt prutdingen, als je dagelijks rijdt zijn ze binnen no time af, de binnenkant werd superlelijk er kwamen lelijke plekken op en hij werd gewoon heel dun aan de binnenkant en terwijl ik ze regelmatig goed onderhield. Vetertje was ook zomaar gesprongen, allebei de voeten, terwijl ik er gewoon niet aangezeten had.. , zooltje liet op een gegeven moment ook gewoon los, ze vielen gewoon uit elkaar.
Ik zou toch voor iets duurdere laarzen gaan, ik kan je wel de tip geven!
De laarzen van divoza, de goedkope leren laarzen volgens mij van divoza zelf, super dingen!
Ik rij er dagelijks mee, heb 2 paar en die gaan lekker lang mee en blijven ook mooi