Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noetje14 schreef:ja maar die zijn helaas wel heel duur......
danamuts schreef:Noetje14 schreef:ja maar die zijn helaas wel heel duur......
kan natuurlijk niet in jouw portemonee kijken, maar http://www.dekensvoorpaarden.nl/40-buca ... power.html € 50,- vind ik persoonlijk niet duur.
Als ik iedere keer een uur moet wachten, kost het ook geld.
Persoonlijk vind ik deze deken in combinatie met de smartex lijn de meest geweldige uitvinding die er bestaat.
Zelfs over elkaar droogt het zweet heel snel op, en is het paard (en deken) mooi droog
D_Desteny schreef:Mijn paard is ook geschoren ik doe altijd een zweetdeken op met uitstappen en laat hem op liggen als mijn spulletjes aan het opruimen en schoonmaken ben. Als ik klaar ben krijgt hij zijn winterdeken op.
Noetje14 schreef:D_Desteny schreef:Mijn paard is ook geschoren ik doe altijd een zweetdeken op met uitstappen en laat hem op liggen als mijn spulletjes aan het opruimen en schoonmaken ben. Als ik klaar ben krijgt hij zijn winterdeken op.
ja dat kan ook maar ik weet niet in wat voor stallen jou paard staat maar mijne in een buitenstal dus als ik hem vast zet om af te zadelen en op te ruimen en dergelijke staat hij gewoon in de wind en dat is alleen zweetdeken misschien wel een beetje koud
Citaat:ja dat kan ook maar ik weet niet in wat voor stallen jou paard staat maar mijne in een buitenstal dus als ik hem vast zet om af te zadelen en op te ruimen en dergelijke staat hij gewoon in de wind en dat is alleen zweetdeken misschien wel een beetje koud
petitparis schreef:over het algemeen is mijn geschoren paard terug droog na het uitstappen (met nierdeken), dus kan de winterdeken gewoon terug op.
Wanneer de temperatuur boven de 8°C is en we hebben stevig doorgetraind, dan kan het gebeuren dat ze nog een beetje klam is na een intensieve training of na transport en dan leg ik een dikke teddyfleece op gedurende de tijd die ik nodig heb om mijn spullen op te bergen zodat m'n paard niet gaat na zweten...