vanaf 1 januarie zou ik startpas hebben. paard staat al aangemeld maar ik kan me geen startpas aan vragen ??
heb me wel al op gegeven voor concours... heb er bij gemeld dat ik hem had aangevraagt. vind het vreemd..
Marieke_K
Geplaatst: 05-01-13 20:29
Ook al contact gehad met je vereniging? Vriendin van mij heeft haar startpas ook nog niet ontvangen, waarschijnlijk vanwege de feestdagen. Op de site van de knhs kan je zien hoe ver ze zijn met verwerken van de aanvragen.
ik kan me gewoon inloggen bij knhs zelf. heb mn paard ook al aangemeld. heb de vereneging waar ik start een mail gestuurd dat ik me graag wil inschrijven maar nog geen pas binnen heb..
Je hebt de startpas al wel aangevraagd? Dan staat er bij 'mijn startpassen' oid een code met veel cijfers en twee letters aan het einde. Die letters zijn de eerte van je achternaam en de eerste van het aangemelde paard. Met die code kun je je opgeven voor wedstrijden zonder dat je de pas al hebt.
• Klik op achter de combinatie om deze af te melden • Klik op achter de combinatie als je een kopie startpas wilt aanvragen.
Onderstaand vindt u een overzicht van al je combinaties en/of spannen. Je kunt ook tot 13 maanden terug de afgemelde combinaties en spannen zien door het vinkje 'Toon ook inactieve startpassen' aan te vinken. Klik op + om de detailgegevens te bekijken. Je kunt deze lijst zowel printen als omzetten naar Excel. Klik hiervoor op de betreffende icoontjes rechts bovenaan de lijst.
De KNHS tarievenlijst kun je vinden op www.knhs.nl
Wijzigen sportnaam Voor het wijzigen van de sportnaam van een nieuw aangevraagde startpas kun je eerst de startpas volledig aanvragen. Daarna ga je in het menu naar Mijn eigen paarden. Achter de sportnaam klik je op het icoontje om de sportnaam te wijzigen. Aan het wijzigen van een sportnaam voor een bestaande combinatie zitten kosten verbonden van € 35,00.
Heeft u geen paard meer of maakt u om een andere reden geen gebruik meer van de startpas zorg dan dat deze startpas op tijd via Mijn KNHS wordt afgemeld. Tot en met 30 november kunnen afmeldingen worden doorgegeven via Mijn KNHS. Van een afmelding wordt altijd een bevestigingmail verstuurd. Het is verstandig om deze goed te bewaren.
Daaronder staat een dikke streep en volgens mij zou daaronder de door jou aangevraagde startpas moeten staan. Heb je via nieuwe startpas je pas aangevraagd? Ik kon het direct na het aanvragen al bij mijn startpassen terug vinden.
Ja, dat is de cijferlettercode die bij mijn startpassen staat. Aan het einde staan twee letters. Bij mij zijn dat een P (van mijn achternaam) en een C (van mijn paard zijn naam). Daarmee kun je je inschrijven voor wedstrijden.