Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
of beter gezegd; over heel wat jaren. vuurneon schreef:Liefste helemaal niet als je deze vraag hier stelt en al helemaal niet als je bezig bent met inrijden.
Je rijdt echt niet opeens dressuur omdat je met sporen rijdt, bovendien heb je dat in de B al helemaal niet nodig. Dus kijk over minstens een jaar maar eens verderof beter gezegd; over heel wat jaren.
Warners schreef:fresley schreef:Als jou instructrice zegt wanneer je ze mag gaan gebruiken. Niet zomaar zelf mee gaan beginnen als je niet weet waar je mee bezig bent.
ik weet wel waar ik mee bezig ben maar ik wou alleen weten of er een minimun leeftijd voor was.

Warners schreef:vosje456 schreef:Je bent 13? Heb je ook hulp van iemand tijdens het inrijden?
ik heb al meer als 10 paarden ingereden dus ik heb geen hulp nodig xd
xSlvna schreef:penny alarm, mensen...
Happie schreef:Uhh oke... Denk dat het belangrijk is dat de ruiter goed rijd, les heeft en een juiste beenligging heeft voor spoor gebruik. Dan heb je nog een reden nodig waarom je met sporen zou willen rijden en waarvoor je ze gaat gebruiken
xPure schreef:xSlvna schreef:penny alarm, mensen...
Keek inderdaad even op haar profiel net, niet vervelend bedoelt maar ik geloof hier dus alweer weinig van.
Je rijd op een manege en hebt 10 paarden ingereden, excuus méer dan 10. Je hebt één pony genaamd Black Beauty, én Aukje, maar deze staat er eerder niet tussen, verder heb je meer dan 30 Shets die allemaal onder de drie jaar oud zijn, reed M1 met je vorige pony en spong 1.30m, dat is onwijs knap op zo'n jonge leeftijd.