Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
dus dat doe ze dan ook weer niet. zoiets vind ik al een stuk minder erg.paardje47 schreef:Een airbackfast zou kunnen maar ik heb gehoord dat ze mega duur zijn en maar 1x kunt gebruikendus dat doe ze dan ook weer niet. zoiets vind ik al een stuk minder erg.
wennen? Sorry maar als ik me niet fijn voel met zo'n ding went dat nooit. Dit voelen de pony's waar ik oprij ook direct en dat is niet altijd even fijn en levert juist snel gevaarlijke situaties op. plus deze beweging die waar ik hem vertrouwen mee geef kan ik dan hoedan ook niet maken

), maar uiteindelijk went dat. Als je maar even doorzet. paardje47 schreef:Een airbackfast zou kunnen maar ik heb gehoord dat ze mega duur zijn en maar 1x kunt gebruikendus dat doe ze dan ook weer niet.

tamary schreef:Val je verkeerd met een bp breek je je stuitje/onderste rugwervels of je nek. Airbagvest is dan een betere optie. Beste optie? Paard goed trainen en opvoeden, veiligheidskleding is nl nooit een vervanging voor een goede voorbereiding, maar enkel een hulpje voor een niet te voorzien ongeluk.