ik vraag mij nu af, vroeger ging ik altijd gewoon rijden in een oud shirtje, oude trui en mijn laarzen... Maar tegenwoordig! Veel mensen dragen kleren waar ze soms meer voor betalen dan voor hun normale kleding! Zijn er ook nog mensen die gewoon hun oude truien aandoen om te gaan rijden?
Ik ken meisjes die allemaal dure merkkleren hebben van Kingsland, Anky, Scapa,... Terwijl ik gewoon lekker rondhobbel in mijn decathlon truitjes
Nog zoiets, enkel "beginnelingen" rijden met decathlon materiaal... Dit is toch onzin? Ik kan zonder overdrijven zeggen dat ik geen beginneling meer ben, maar dat wil toch niet zeggen dat ik honderden euro's ga lopen uitgeven aan dure merkkleding?Wat vinden jullie?

Ik heb niet echte merkshirts of andere onzin, aangezien ik met de goedkopere variant net zo lekker kan rijden. Als het maar lekker zit vind ik het prima. Broeken vind ik wel belangrijk, die moeten gewoon lekker zitten. Maar shirtjes pff ik trek gewoon wat ouds uit de kast, bodywarmer er over heen en klaar is kees
Dames bij mij op stal lopen er op en top bij met merken waar je volgensmij honderden euro's neer legt voor 1 simpel shirtje, daar ga ik mijn geld niet aan uit geven
Merkkleding doet mij helemaal niets. Zonde van het geld vind ik.
De enige reden dat ik er (bijna) niks van koop is omdat ik het geld er niet voor heb.