Sinds enkele maanden heb ik thuis een meisje van 11 ( bijna 12 jaar ) die elke zaterdag in weer en wind mij komt helpen met mijn 4 paarden.
Door de weeks mest ze ook minimaal 3 dagen nog stallen uit, haalt vaak de paarden alvast binnen etc.
Door eigen fysieke problemen een absolute must voor mij, en ben haar hier ook onwijs dankbaar voor.
Nu willen we haar hier graag voor bedanken, en met oog op een eigen pony einde voorjaar, leek het ons erg leuk om een spaarpotje aan te leggen voor haar, en elke keer dat ze helpt hier een bedrag in te doen, zodat ze straks een leuk bedragje heeft gespaard om nieuwe spulletjes voor haar brand new pony te kopen
Maaaaaar.......... Wat geven we haar?
Het zou gaan voor het helpen op de zaterdag ( andere dagen least ze een pony van ons of wordt ze beloond met extra training) ze is dan ongeveer 3 tot 4 uur bij ons met helpen.
We willen haar zowiezo iets geven voor deze dag, en niet in natura betalen ivm gewoonweg geen tijd en dieren verder beschikbaar hiervoor.
Wat raden jullie aan? En hoe is dit leuk te brengen voor haar? Ze helpt al die tijd al vrijwillig, dus weet zeker dat dit gewaardeerd gaat worden omdat het gekoppeld is aan sparen voor eigen pony spulletjes.
Barst maar los

. 
Dat is nou eens een leuke verassing lijkt mij.