Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar zou het kunnen dat er misschien ergens een stroompje lekt waarvan ze last zou kunnen hebben ? RobPeereboom schreef:Ik rijd natuurlijk uiterst voorzichtig, maar een mini-rotonde stapvoets nemen resulteert al in een trailer die alle kanten op gaat door de bewegingen van het paardje. Verkeersdrempels hebben niet zo'n invloed. En het is ook duidelijk een verandering qua gedrag met eerst, al anderhalf jaar ging ze overal mee naar toe zonder enig probleem of onrust, en de laatste 7-9 maanden is een drama
Mijn paard laat zich ook omvallen tegen het tussenschot aan op het moment dat deze in de trailer zit.. Shirley schreef:Misschien zeg ik nu iets heel verschrikkelijk domsmaar zou het kunnen dat er misschien ergens een stroompje lekt waarvan ze last zou kunnen hebben ?
Shirley schreef:Misschien zeg ik nu iets heel verschrikkelijk domsmaar zou het kunnen dat er misschien ergens een stroompje lekt waarvan ze last zou kunnen hebben ?
RobPeereboom schreef:ik zie in bijna alle antwoorden het ruimte idee terug komen, dus ga dat echt zeker proberen. Het punt is dat ik dat eigenlijk niet durfde omdat het idee was, okee, nu houd het middenschot haar nog tegen, maar als ze dit zonder middenschot doet valt ze echt om en hangt ze zich op aan de trailerketting. Maar wellicht is het tegendeel dus waar. zo mogelijk probeer ik het deze week nog als test, anders weet ik het antwoord dus 2/1
LBLGypsyCobs schreef:Voor TS, als je 2/1 een trailerreis moet maken, is het geen idee om dan deze week nog wat 'proefvluchten' van een kwartiertje ofzo rond huis te doen?
Dan kun je het verschil met en zonder tussenschot testen.
Beter dan dat je er een uur van huis achterkomt dat het tussenschot wel mee had gemoeten of juist niet.