Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rachelle92 schreef:Ik ben wel eigenaar, net zo veel of net zo min als zij, dus heb ik net zoveel recht op haar paspoort, en zelfs meer recht op haar paspoort omdat ik haar onderhoud, vind ik.
Ibbel schreef:rachelle92 schreef:Ik ben wel eigenaar, net zo veel of net zo min als zij, dus heb ik net zoveel recht op haar paspoort, en zelfs meer recht op haar paspoort omdat ik haar onderhoud, vind ik.
Jij bent 50% eigenaar, en je kunt van haar eisen dat zij de helft van de kosten ophoest. Iedere maand dat zij in gebreke blijft, moet jij aanmanen. Als ze lang genoeg in gebreke blijft, kun jij op een gegeven moment voorstellen dat te verrekenen met haar helft.
Je zult echt haar helft van het aankoopbedrag moeten vergoeden wil je volledig eigenaar worden.
rachelle92 schreef:@ibbel: Bedankt, dan ga ik dat eerst proberen. Vanaf de hoeveelste van de maand kan ik die brief dan sturen?
mariska32 schreef:het klopt idd dat het paspoort bij het paard hoort te blijven.
dus in de kast van de pensionhouder.
Wil het paspoort liever in eigen bezit hebben...