Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shirley schreef:Wij zeggen hier ook weleens dat de paarden lopen te griepen en daarmee bedoelen we dan vervelend doen..Citaat:Woord: griepen (werkwoord)
Synoniem van griepen: etteren
Synoniem van griepen: klieren
Synoniem van griepen: zeiken
Dus ik denk dat TS inderdaad een grapje maakt over het vaccin
hoop ik dan maar

3112Gizmop schreef:Dus m.a.w ben ik niet streng genoeg? Kan ze enkel 1 per 1 van de wei halen, en één van de oudere is van de tragere kant, waardoor de andere 2 ongeduldig worden. Nochtans liet de stalhouder weten dat enkel de merrie bij hem ook de onder de draad kruipt.
3112Gizmop schreef:@Juuuuul, is zeker en vast heel vervelend, daar die Ricci (Vos, merrie) het steeds doet en mijn schat dit nooit deed voorheen, hij krijgt echt de slecht streken aan zich van die rosse......alsook in de ochtend als het niet snel genoeg gaat stampen tegen de deur, oren plat in de nek enz.s'avonds idem.....pffffffffffff
3112Gizmop schreef:@aolusnr1 kan allemaal goed zijn dat FOUT BIJ MIJ LIGT (zoals je het op een fameuze manier op de maag legt), over 2j.toen ik hem gekocht heb deed hij dat plat leggen van de oren HELEMAAL niet, dit is met de tijd begonnen!!! Alsook zoals jullie gemakkelijk zeggen rondjes draaien met mijn paard alvorens stal in te gaan, dan wil ik u eens laten komen en zien hoe jij het gaat doen met 4 paarden die samen staan? Ze zijn het zo gewoon met de eigenaar die eerst Fioro binnen laat en dan War, dan pas die Ricci die onder de draad kruipt en zeer ongeduldig is en dan pas mijn paard die voorheen heel rustig zijn stal zonder moeite inging, dus is met de tijd gekomen en daar wil ik achter komen waar de oorzaak ligt! EN JA LIGT NIET ALLEEN BIJ MIJ OK!!!! ben ook maar een mens!!!