Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
suffie schreef:Als je in het buitengebied woont en de wegen worden hier niet gestrooid zul je wat moeten. Waarom niet met de trailer op pad als je je rijgedrag gewoon aanpast aan de situatie? Ik heb nog nooit problemen gehad met het rijden in de sneeuw of op besneeuwde wegen. In Duitsland wordt sowieso al veel minder gestrooid dan in Nederland.
Maar aan de andere kant, waarom zou je met extremere omstandigheden met de trailer op pad gaan?... sflj schreef:Waarom zou je sneeuwkettingen om niet aangedreven- en niet gestuurde wielen leggen?
Wie gaat er überhaupt met z'n paarden in de trailer op pad als de wegen besneeuwd zijn?!
En banden... ach als ze maar profiel hebben en in goede staat.
Niet te druk om maken dus!
maaikj schreef:sflj schreef:Waarom zou je sneeuwkettingen om niet aangedreven- en niet gestuurde wielen leggen?
Wie gaat er überhaupt met z'n paarden in de trailer op pad als de wegen besneeuwd zijn?!
En banden... ach als ze maar profiel hebben en in goede staat.
Niet te druk om maken dus!
Je zal maar met je paard naar een kliniek moeten midden in de winter terwijl het sneeuwt, en dan?? Ik zou niet thuis blijven hoor..
ikke schreef:Ik durf te wedden dat het gros hier niet eens verschil voelt in het gedrag van de auto op zomer- of winterbanden........
ikke schreef:Het gros kan niet eens fatsoenlijk door winterweer rijden, winterbanden of geen winterbanden.