Ik rijd met mijn fjord wedstrijden in de L1 en zou graag wat meer wedstrijden rijden maar elke keer is het de vraag of we wel een voorlezer vinden.
En dat levert toch wel wat stress op. Op een thuiswedstrijd kan ik die vaak wel vinden, maar dat zijn dan ook meestal mensen die we kennen. Dit is echter alleen in het binnenseizoen. Mijn vader durft niet voor te lezen, hij snapt namelijk helemaal niets van wat ik eigenlijk aan het doen ben

Nu lees ik vaker dat mensen de proefjes uit hun hoofd leren zodat ze geen voorlezer nodig hebben.
Dus ik vroeg me af of er nou echt zoveel mensen zijn die in bijvoorbeeld de L1 hun proefjes uit hun hoofd leren zodat ze niet de stress hebben elke keer een voorlezer te moeten zoeken? Leer je die dan uit je hoofd tijdens de les of doe je het anders?
Werkte prima, en was ook nodig, want de verplichte lezer had geen ervaring en las dus vrij consequent te laat. Een week lang elke dag drie keer dat proefje op het vloerkleed lopen - dan ken je hem echt wel uit je hoofd.
. Gewoon paar keer doorlezen en in je hoofd de proef rijden. Het helemaal visualiseren is iets wat ook word aan geraden voor een beter resultaat (wel positief visualiseren) en zou je prestatie ten goede moeten komen.
door mn concentratie hoor ik maar de helft
Hierdoor heb ik het idee dat ik mijn proeven beter rijd
'