ik heb gister Adidas Gympen gekocht en in we winkel zaten ze prima, maar nu ik ze 1 dag heb gedragen (ook veel gelopen) doet het een stukje onder mijn kleine teen pijn. Als ik de schoen aantrek voel ik echt dat zere plekje dat word aangeraakt door de schoen. Dit heb ik ook maar met 1 voet, erg raar. Of is misschien die voet net te breed voor de schoen? dat het net te hard drukt?
het kan zijn dat je ene voet een maatje groter is dan je andere. daar heb ik ook last van. kan je niet terug gaan naar de winkel en een maatje groter nemen?
Adidas zijn in het begin heel smal Dus ik ben bang dat het pijnlijden wordt tijdens het inlopen
Willemke2
Geplaatst: 26-11-12 21:14
Adidas valt relatief smal, Nike valt bijvoorbeeld veel breder. Maar na vele paren Adidas te hebben versleten weet ik uit ervaring dat ze wel wat rekken. Weet trouwens iemand hier, of die fenomenabele hardloopschoenen met torsieveer uit de jaren negentig nog ergens verkrijgbaar zijn? Ik kan ze nergens meer vinden, helaas!
Miracle_
Geplaatst: 26-11-12 21:15
Mijn adidas sneakers bleven helaas te smal, ook na het inlopen.. Dus ik heb ze verkocht helaas.
Christel1
Geplaatst: 26-11-12 21:15
ik heb ook een tijdje terug weer nieuwe gekocht. ze zitten bij mij prima (maar ik heb wel smale voeten)
Wendel
Geplaatst: 26-11-12 21:16
Ik heb ook nog een paar staan die qua voet goed passen maar qua hoogte nog moeten uitrekken. Zo jammer dat ze zo'n pijn doen, maar ik weer bij de vorige de deden ook de eerste maanden pijn.
louux
Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-12 21:26
Barbabientje schreef:
Adidas zijn in het begin heel smal Dus ik ben bang dat het pijnlijden wordt tijdens het inlopen