Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en als je het goed laat doen dan zie je er niks van hoor. Ze doen het op een speciale manier wat dus geen schade aan de rits brengt
liezestoops schreef:Ik had dit probleem ook. Mijn oplossing: doe je botten aan en dan je botten helemaal nat maken. Dus zet ze onder de sproeier en dan zo even blijven mee rond lopen. ( Dit is natuurlijk niet super goed voor je botten, dus mag je niet te dikwijls doen) Maar dit heeft wel bij mij geholpen.
M_hartje_M schreef:liezestoops schreef:Ik had dit probleem ook. Mijn oplossing: doe je botten aan en dan je botten helemaal nat maken. Dus zet ze onder de sproeier en dan zo even blijven mee rond lopen. ( Dit is natuurlijk niet super goed voor je botten, dus mag je niet te dikwijls doen) Maar dit heeft wel bij mij geholpen.
Vind ik persoonlijk niet zo'n goede tip.. Ik weet niet wat voor laarzen TS precies heeft maar met laarzen boven de 200 euro zou ik dit nooit doen.. Als ik al een spatje water op mn laarzen heb gil ik al
. Wat moet jij poedersuiker rijden wanneer het regent, dan.
. Je moet ze gewoon goed onderhouden.
. Maar de tip van liezestoops is niet zo gek, gooi er dan wel wat azijn bij en gebruik lauwwarm water, daar wordt het leer soepeler van. Citaat:. Wat moet jij poedersuiker rijden wanneer het regent, dan.
Mijn laarzen waren 400 euro en daar rijd ik gewoon mee door de regen, worden ze niks slechter van. Je moet ze gewoon goed onderhouden.
Een vriend van mij zit in het leger, hij plast altijd in zijn kisten, propt ze dan vol met kranten en gaat ze daarna inlopen. Maar de tip van liezestoops is niet zo gek, gooi er dan wel wat azijn bij en gebruik lauwwarm water, daar wordt het leer soepeler van.
zal die lekkere stinkvoeten van krijgen ! M_hartje_M schreef:Citaat:. Wat moet jij poedersuiker rijden wanneer het regent, dan.
Mijn laarzen waren 400 euro en daar rijd ik gewoon mee door de regen, worden ze niks slechter van. Je moet ze gewoon goed onderhouden.
Een vriend van mij zit in het leger, hij plast altijd in zijn kisten, propt ze dan vol met kranten en gaat ze daarna inlopen. Maar de tip van liezestoops is niet zo gek, gooi er dan wel wat azijn bij en gebruik lauwwarm water, daar wordt het leer soepeler van.
ik ben een tut van een ruiter en rijd nooit in de regen (binnenpiste)
nee grapje, mocht het ooit regenen en ik zit in de buitenpiste dan rijd ik gewoon verder mijn petries waren ook 400 euro en die moeten ook wel tegen een stootje kunnen. Zou ze die avond dan wel echt meteen verzorgen. En wow wat die vriend van jou doet... plassen in zn kistenzal die lekkere stinkvoeten van krijgen !
. Ik vond het eerst ook echt ontzettend ranzig, maar in het leger is dat heel gewoon
.