Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Madamenana schreef:Ik ben van plan een ander paard aan te schaffen. Een tinker om precies te zijn, maar ik zit met een probleem. Welke schofthoogte past het beste bij mij. Ikzelf ben 173. Ik zie mezelf niet op een beestje van 155 zitten. kan iemand mij helpen, ps ik weet niet of ik het juist heb geplaatst.
NinaCharlie schreef:Madamenana schreef:Ik ben van plan een ander paard aan te schaffen. Een tinker om precies te zijn, maar ik zit met een probleem. Welke schofthoogte past het beste bij mij. Ikzelf ben 173. Ik zie mezelf niet op een beestje van 155 zitten. kan iemand mij helpen, ps ik weet niet of ik het juist heb geplaatst.
Ik ben 1.70 en mijn pony zal rond de 1.56 zijn.. Staat prima, tinkers kunnen 't makkelijk hebben
[ Afbeelding ]
je zal ook het ook wel een beetje merken als je te groot bent of niet, ik had niet de indruk dat mijn paardje in het begin maar deze schofthoogte had maar ik stond er bij stil als er eens een pony naast stond...daaruit bleek dus dat hij helemaal niet zo groot was ik dacht in het begin dat hij toch een 1m60 was :p achteraf bleek hij kleiner maar ik krijg helemaal die indruk niet :p

Pippaa schreef:Mijn tinker is ongeveer 150 en ik ben 174
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-NCBWLS8E.jpg
Gaat prima toch?