Mooi knotje er onder en gaan!Zijn er meerdere ruiters die voor de cap blijven kiezen op CC in plaats van een hoedje, naast de veiligheid, voor de mooi? En wie is nog meer te spreken over het totaal plaatje met cap ipv een hoedje?
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Mooi knotje er onder en gaan!
... eenitraM schreef:Zojuist in dit topic [VN] Cornelissen op weg naar 90% score heb ik Adelinde zien rijden met een cap. (Ook de Olympische kampioene van 2012 reed overigens ook met cap) Dat staat toch eigenlijk veel mooier! En nu wordt er ook nog aan de veiligheid gedacht! Persoonlijk vind ik het plaatje nu pas echt afMooi knotje er onder en gaan!
Zijn er meerdere ruiters die voor de cap blijven kiezen op CC in plaats van een hoedje, naast de veiligheid, voor de mooi? En wie is nog meer te spreken over het totaal plaatje met cap ipv een hoedje?

glenstorm schreef:Ik vindt een cap wat meer voor een dressuurruiter, zo'n hoedje is meer voor een western ruiter die heel netjes wil rijden ofzo haha
Alsof westernruiters nooit een cap dragen. Sowieso moet je, als je al een hoed draagt (is in bepaalde klassen toegestaan maar niet verplicht, soms is zelfs een cap verplicht) een westernhoed dragen, en er ook bestaan hoeden met een soort beschermingsmechanisme erin. Dus een soort cap in hoedvorm. Niet zo goed als een echte cap maar allicht beter dan een normale hoed die geen bescherming biedt.