Wedstrijdjasjes dilemma...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Deliana27

Wedstrijdjasjes dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 14:23

Hallo bokkers.

Ik zit met een probleem, ik zoek een rijjasje maar weet echt niet welke ik moet kiezen.
Ik wil graag een rijjasje die lekker zit, zijn er mensen die ervaring hebben emt 1 van deze jasjes?

Equitheme rijjasje. € 51,95. - Deze vind ik wel leuk maar ik denk dat het gauw saai wordt.

Afbeelding

Subscribe Champ rijjasje. € 159,95.

Afbeelding

Pikeur Ghia softshell rijjasje. € 429,95.

Afbeelding

Kingsland Sloan Softshell rijjasje. € 349,95.

Afbeelding

Spooks show rijjasje. € 249,95.

Afbeelding

En welke zouden jullie kiezen, de meeste zijn namelijk erg prijzig... Dure smaak? |o

Drx

Re: Wedstrijdjasjes dilemma...

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:47

rij zelf geen wedstrijden maar die 2e is geweldig!!!

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:52

Die eerste heeft een leuke prijs, en als je hem zat wordt kun je hem altijd nog oppimpen met blingbling ofzzo, dan ben je misschien wel €200,- goedkoper uit!

johanna84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:54

Moet je echt passen. Maten vallen heel anders. Van spooks zit geweldig!

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:55

ik heb dat van spooks gekocht, die stof zit leuk (precies gewoon een simpel vestje dat je anders ook draagt), de 'gewone' vesten zijn niet zo ademend als die van spooks dus ik ben wel fan. 't zit echt super! Ook een leuk model, en een goed alternatief om niet naar de dure echte shoftshells te gaan die vaak nog eens 100 of 200 euro duurder zijn, zoals je hier zelf ziet ;)

die tweede vind ik lelijk :D

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 14:55

hou wel de regels in de gaten. Volgensmij mag het 2e jasje niet omdat er een knoopsluiting op moet zitten (dat dacht ik, weet ik niet zeker. Daar zou je het regelement even voor moeten checken ;) )

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 15:26

@Mri: is dat echt zo, wat gek dat ze het dan wel onder wedstrijdjasjes wouden zetten. :P

@dyoka: ohja wat een idee, blingbling is altijd leuk :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:28

Ik zou hier snel mee klaar zijn, als de 1e paste werd het de eerste...
Simpel weg, omdat dat de goedkoopste is.
Hoe mooi ik sommige anderen ook vind.

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 15:30

@sjolvir: dat denk ik dus ook wel eigenlijk :D

Yesorno

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:31

Ik zou kijken welke het mooiste zit. Ik vind zelf die van subscribe ook wel apart :) en daarvan is de prijs ook wel leuk.

cillusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:35

Ik denk dat je die van subscribe niet lang mooi vind, andere zijn tijdloos! Eerste is heel neutraal, prijs is super maar moet je wel goed passen!

jendemen25

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:42

2de en de laatste zijn super!! Maar als je die blauwe neemt, zou ik ook een blauwe cap willen en een wit sjabrak met blauw biesje om het helemaal af te maken. Jasje nr 2 kun je evt nog "gewoon" dragen

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 15:46

ik denk dat het gewoon nummer 1 word, deze is wel zo neutraal en tijdloos. Ook de prijs kan ik nog om lachen :D En als het jasje wat gaat vervelen kan er altijd wat blingbling op en dat is het weer leuk! Alleen dit jasje is in bruin en grijs en geen zwart of blauw, en zwart en blauw staat wel het mooiste... moeilijk

Huberta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:50

De eerste is de mooiste.

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:52

Dat eerste jasje zat bij mij echt voor geen meter, dus ik zou gewoon lekker in de winkel alles gaan passen :)

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-12 15:53

@Bzoem: dat was ik ook van plan :)

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 15:55

Ik heb het eerste jasje, vond hem juist erg chique! Heb die van mij natuurlijk ook geblingd, geeft hem net dat beetje meer uitstraling. Maar ga ze iig passen vooral omdat de prijzen zo verschillen :oo

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 23:17

Sjolvir schreef:
Ik zou hier snel mee klaar zijn, als de 1e paste werd het de eerste...
Simpel weg, omdat dat de goedkoopste is.
Hoe mooi ik sommige anderen ook vind.

Tjah, buiten dat ik in de gewone 'goedkopere' modellen vaak niet paste, heb ik ook voor comfort gekozen. Mijn vorige jasje was van Horka, zo'n gevoerd dus zoals dat eerste model, in de zomer zweet je u daar halfdood in, dat trekt tegen, dat laat geen lucht door... Ik was vandaag echt heel erg blij met mijn Spooks jasje, 't wordt al wat kouder maar toch zweet je nog wel een beetje in zo'n ding, nu, toen ik het bij mijn tweede proef moest aandoen was dat geen probleem, met mijn oude jasje had ik hoogstwaarschijnlijk een ijskoud bezweet jasje aan moeten doen en da's gewoon niet leuk of aangenaam... Dus tjah, hangt er ook wel vanaf hoe vaak je op wedstrijd gaat enzo denk ik :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 09:07

Als je ook die duurdere modellen op je lijstje hebt staan en gaat passen, dan zal de eerste snel afvallen. Is een leuk jasje, maar qua pasvorm en comfort zeker niet te vergelijken met de duurdere jasjes.
Wij verkopen de Spooks jasjes als zoete broodjes vanwege hun leuk design maar voornamelijk omdat ze zo goed zitten. De snit en stof zijn gewoon super, voor elk figuur, of je nu fijn en plat bent (zoals ik) of veel rondingen hebt (zoals een klant waarvoor ik het in XL moest bestellen).

Ze worden door mijn klanten heel vaak met animo vergeleken maar met een betere snit bij de borst, en een stukje goedkoper...

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 13:47

@Mallootje jij bent al de zoveelste die het spooks jasje wel het fijnste vind. Dit vind ik ook erg belangrijk! Heb je misschien een foto van mensen met verschillende figuren met dat jasje aan?

c_upcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:52

je kan een saai jasje altijd nog hotfixen

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 17:57

Ik vind alle jasjes lelijk eerlijk gezegd, voor mij primeert het comfort :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:17

Deliana27 schreef:
@Mallootje jij bent al de zoveelste die het spooks jasje wel het fijnste vind. Dit vind ik ook erg belangrijk! Heb je misschien een foto van mensen met verschillende figuren met dat jasje aan?

Helaas niet, misschien moet ik in het vervolg van elke klant die er eentje koopt een foto maken :D

Heb ook een klant gehad die hem mooier vond zitten dan haar animo van meer dan 400 euro, zegt ook wat..

Ik heb er zelfs al eentje verkocht aan een mevrouw die vaak blazertjes draagt, maar ook veel uren in de auto zit. Zij draagt het nu 'gewoon' voor het werk maar vond het zo fijn dat ze een blazer/jasje had gevonden dat niet tegentrekt als ze lang in de auto rijdt..
Laatst bijgewerkt door Mallootje op 29-10-12 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Deliana27

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-12 18:20

Mallootje schreef:
Deliana27 schreef:

Helaas niet, misschien moet ik in het vervolg van elke klant die er eentje koopt een foto maken :D

Ik heb er zelfs al eentje verkocht aan een mevrouw die vaak blazertjes draagt, maar ook veel uren in de auto zit. Zij draagt het nu 'gewoon' voor het werk maar vond het zo fijn dat ze een blazer/jasje had gevonden dat niet tegentrekt als ze lang in de auto rijdt..

Wow, idd! En de spooks is dan ook nog een heel stuk goedkoper! :)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 18:25

Hihi ik kan het blijven promoten, voor mij is dit momenteel echt een topper, maar het belangrijkste is nog altijd dat je het jasje kiest waar je je zelf het beste in voelt!