Ik ben is benieuwd welke kleur cap jullie hebben en van welk merk! Moet zelf ook nog is een nieuwe kopen en ben benieuwd wat leuk is! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben is benieuwd welke kleur cap jullie hebben en van welk merk! Moet zelf ook nog is een nieuwe kopen en ben benieuwd wat leuk is!
Denk dat het zoiets wordt... Janine1990 schreef:Ik heb een zwarte van Charles Owen. De Wellington Classic.
Fijnere cap heb ik nog nooit gehad.
Ik heb in het verleden horka en kavalkade gehad. Maar het haalt het echt niet bij de CO.
*
Paris_ schreef:Janine1990 schreef:Ik heb een zwarte van Charles Owen. De Wellington Classic.
Fijnere cap heb ik nog nooit gehad.
Ik heb in het verleden horka en kavalkade gehad. Maar het haalt het echt niet bij de CO.
*Even gegoogled, klonk erg duur*
Pfoe, kost 235,-? Wat een geld. Door die 'knop' op de bovenkant vind ik het een beetje ouderwets kijkt?
't Is niet voor niks een classic natuurlijk, maar... Dat gouden bandje vind ik overigens wel erg mooi.
Frankaas schreef:Heb nog geen wedstrijdjasjeMaar je hebt wel gelijk ja, een zwart jasje met een bruine cap is niet echt prachtig vind ikzelf :p
Janine1990 schreef:Frankaas schreef:Heb nog geen wedstrijdjasjeMaar je hebt wel gelijk ja, een zwart jasje met een bruine cap is niet echt prachtig vind ikzelf :p
Ik zag in je profiel dat je nog een beginnende ruiter bent.
Als je een cap gaat kopen, laat je niet verleiden door de prijzen. En dan bedoel ik niet de lage prijzen, maar de hoge prijzen. Een hogere prijs betekent niet dat een helm veiliger is!! Alle caps die worden verkocht voldoen aan het EN 1384 keurmerk (uit m'n hoofd).
Maar zorg wel dat je een goed passende cap hebt, want een slecht passende cap kan wel onveilig zijn. Daarover kan je je in de winkel ook prima laten adviseren.
Ik zou goed opgaan letten wanneer ik de cap koop en advies enzo vragen. Duurt nog wel een paar weekjes voordat ik 'm ga kopen, eerst 1/2 groepslessen hebben gehad. Misschien ga ik na volgende week de groepsles in. Dus het duurt ong. nog zo'n drie weken. In die drie weken ga ik is rondzoeken op internet en hopelijk ben ik dan een stuk wijzer

Frankaas schreef:Ben ook zeker niet van plan een dure cap te kopenIk zou goed opgaan letten wanneer ik de cap koop en advies enzo vragen. Duurt nog wel een paar weekjes voordat ik 'm ga kopen, eerst 1/2 groepslessen hebben gehad. Misschien ga ik na volgende week de groepsles in. Dus het duurt ong. nog zo'n drie weken. In die drie weken ga ik is rondzoeken op internet en hopelijk ben ik dan een stuk wijzer