Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verder zitten bij alle smartex uitvoeringen zowieso bilkoorden. Ginam schreef:Ik heb dezelfde deken en er zitten bij mij wel degelijk aansluitingen voor bilkoorden aan. Dus ik zou nog even goed kijkenVerder zitten bij alle smartex uitvoeringen zowieso bilkoorden.
Ulfeino schreef:Ik meende ook altijd dat ik bilriemen wilde, maar nu heb ik een nieuw paard en die had een deken van Amigo met alleen zo'n riem/koord van links naar rechts achter de billen langs, kon me niet voorstellen dat dit zou werken, maar ik heb mijn mening moeten herzien, vind het nu ideaal en heb nu ook een regendeken van Amigo en een vliegendeken van Amigo allemaal zonder bilriemen, maar met zo'n koord/riem van links naar rechts achter de billen langs.
Al deze dekens blijven goed liggen ook bij 10 keer om en om rollen en het is veel makklijker bij het op- en afdoen van de deken, geen gedoe meer met bilkoorden die vastgemaakt moeten worden, alleen even de staart over de riem/koord en klaar