Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wendy1978 schreef:Wil je dan de hele voorbereiding uit handen geven?
Het is toch ook leuk om zelf nog wat "voorpret" te hebben>?
Dan is imo toch wel de lol van de wedstrijden eraf hoor..
).
(Het was wel zo dat het mijn verzorgpaard was, dus dat ik doordeweeks dan ook reed, dus dat stond er wel weer tegenover...)
Serendip90 schreef:Ik heb het heel lang gedaan, met 1-3 paarden mee op wedstrijd, vond het altijd super gezellig. Ik vind ervoor betalen een beetje raar :s Je bent een leuk dagje weg en je leert toch zeker wel wat(Het was wel zo dat het mijn verzorgpaard was, dus dat ik doordeweeks dan ook reed, dus dat stond er wel weer tegenover...)
Ik zou het zo weer doen als ik de tijd had
korbakimmy8 schreef:Vaak zoeken mensen een verzorhster die alles doet, Stallen mesten, alle stal klusjes, Mogen dan wel rijden, maar vragen er ook nog een bv 50 euro voor of meer. Dat is toch het zelfde?
Ik vraag er geen geld voor, ik zoek iemand die samen met mij dingen met de paarden kan doen. Poetsen, wassen, vlechten. En zijn zat jongeren meiden die dat heel leuk vinden.
En nee ben zeker niet te lui. Doe graag dingen zelf maar liefst samen. Laat die persoon nooit dingen alleen doen.