Ik pas gewoon bijna geen rijbroeken. Ze zitten nooit mooi. Ik moet steeds een grotere maat nemen, omdat hij anders veel te strak zit. Ook moet ik hem echt helemaal omhoog, tot over mijn heupen (die hoog zijn waardoor de broek dus echt nerderig te hoog zit zegmaar
), doen wil ik hem dicht krijgen. Nu heb ik ook weer een broek maat 40 besteld omdat ik hem anders niet dicht krijg. Met als gevolg dat ie helemaal niet strak genoeg zit bij de rest, en te kort is bij mijn benen.. Ik vind het niet mooi. En bij mijn middel zit ie opzich wel strak, niet té strak.
Soms koop ik wel gewoon eens broeken die te strak zitten, omdat die wel gewoon mooi en fijn zitten bij mijn benen enz.
Met normale spijkerbroeken heb ik altijd broeken die rekbaar zijn bij mijn middel, omdat ze anders ook te strak zitten. En dan nog heb ik maat 38 en is het niet helemaal skinny als het hoort (maar wel mooi hoor).
Ik denk dat mijn maat een lengtemaat 38 (of 36) is met een middel van 40. Terwijl mijn middel helemaal niet zo breed is, maar misschien icm mijn kont?
Ik heb tot nu toe een maat 40, 2x maat 80 en een keer 76 gehad van verschillende merken. De 76 zat mooi, maar veel te strak bij mijn middel. De 80 zat voor het goede ook te strak en voor de rest wat losjes, maar was wel lang genoeg.
Ik koop geen rijbroeken meer in winkels hierdoor en wil dit ook niet gaan doen. Het voelt echt niet fijn..
Maar ik heb geen bredere heupen dan normaal en ook niet echt langere benen. (was dat maar zo
)En omdat het los zit bij mijn benen zou je denken dat die misschien gewoon te dun zijn, maar die zijn juist misschien wat dikker dan normaal.
Per pb heb ik wel een foto van mijn bovenlichaam. Maar ik denk dat jullie dan ook gaan denken huh hoe kan zij buiten de maten vallen?
Iemand misschien tips qua maten en merken?
(

) probleem. Brede heupen/billen, smalle taille.