Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LiNdA1986 schreef:Mijn vriend en ik rijden allebei paard en we willen graag weer eens een keer een paard huren bij Manege Ad van Bladel, tegenwoordig de Adventure Stallen. We hebben er een aantal jaren geleden ook een paar keer gereden en ik weet nog dat een van ons toen Ayora had, een heel leuk en braaf paardje!
Zijn er Bokkers de laatste tijd nog wezen rijden? En weten jullie nog brave, leuke paarden?
We rijden regelmatig buitenritten, dus het rijden is geen probleem. We houden wel van brave paarden, die zeker nog wel te houden zijn en niet gemeen bokken. Want heel lang geleden ook eens een paard gehuurd en die bokte zo gemeen, echt dagen nog rugpijn gehad nadat ik half over zijn nek ben geeindigd.
pantani schreef:nou dames, op de site staat duidelijk dat je enkel per telefoon kunt reserveren! en wat late- of uitgebleven reacties betreft... ik werk 7 dagen per week van 7 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds met en voor mijn dieren dus soms schiet terug bellen er wel eens bij in!
hiervoor mijn wel gemeende excuses. neemt niet weg dat je natuurlijk van harte welkom bent!
na het overlijden van mijn goede vriend ad zijn de stallen vergroot, gaan alle paarden de wei op en zijn we overgestapt naar hoogwaardige brok en op eigen land roeiend hooi met kruiden speciaal voor paarden.
wij geven verwaarloosde paarden weer een paardwaardig bestaan en hertrainen kapotgereden paarden.
mevrouw clara is welkom om haar kommentaar persoonlijk bij mij op stal te komen spuien.
mvg, maaike