Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Waarom hebben ze jou proef dan afgebroken?
Je zegt: toen mocht ik weer beginnen. Beginnen = begin. Doorrijden = halverwege. 
monica08 schreef:Ik niet! Denk dat TS zelf niet goed gehumeurd is, gezien de uitslag van de wedstrijd van gister.
Anyway, next time better!
Knert schreef:monica08 schreef:Ik niet! Denk dat TS zelf niet goed gehumeurd is, gezien de uitslag van de wedstrijd van gister.
Anyway, next time better!
next time better? tuurlijk als het aan jezelf valt te verwijten of een dom foutje van je voorlezer. Maar dit keer had ik ook meer meewerking gevraagd hooor, desnoods inschrijfgeld terug. Of een heel goed excuus. Als ik als ruiter op die manier te werk ga, vind ik dat ook terug op mijn coupon.

Ook zulke dingen kunnen gebeuren op wedstrijd, helaas. 
marjan1986 schreef:voorgaande combi die was zo aan het slaan met de zweep ook na afloop. Die kreeg dus preek van de jury, volkomen terecht. Dus ik begin mijn proef. Word die halverwege onderbroken omdat de jury zich zo had opgewonden dat ze was gaan hyperventileren, halverwege mijn proef. Dus ik moest stoppen en heb 20 min gestapt. Toen mocht ik weer beginnen, dus ben begonnen op 't punt waar ik gestopt was. Twee punten verder moest ik weer stoppen omdat ik helemaal opnieuw moest beginnen. Paard was er toen helemaal af.
[/quote]Citaat:Pardon? Ik neem aan dat als jij je paard normaal onder controle hebt, hij/zij niet de concentratie verliest na het onderbreken, of het tweemaal onderbreken van een dressuurproef.
Inschrijfgeld terugvragen is ook wel het laatste wat je moet gaan proberen, want dat krijg je echt niet voor elkaar. Combinatie is immers gewoon nog gestart, en heeft de gehele proef gereden.
Ook zou ik de volgende keer het KNHS bellen. Een echt duidelijk antwoord heeft TS nog niet gekregen namelijk. Helaas heeft men tegenwoordig geen geduld meer, en kan dus niet wachten tot maandag of vervolgens te bellen naar het KNHS voor een duidelijk antwoord.
Natuurlijk kan TS wat humeurig zijn over de 155 punten van gisteren, maar ik ben van mening dat dit niet (alleen) kan komen doordat de proef twee keer onderbroken is.
Paard weer oppakken, herstellen en proef verder rijden en punten scoren.Ook zulke dingen kunnen gebeuren op wedstrijd, helaas.
On topic; Ik kan je helaas niet helpen, dus mijn tip is ook om het KNHS volgende week even te bellen voor een duidelijk antwoord.