Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
quera schreef:Ja wil niet dat als ik een paard koop en na 2 maanden krijgt het paard koliek dat ik dan te weinig geld heb op m'n spaarrekening
kon ik ondertussen rustig doorsparen maar was er wel een vangnet voor als het goed mis zou zijn
Tigra_ schreef:Ik heb geen spaarpot specifiek voor m'n paard.
Ik zet dus ook niets apart. Mocht het nodig zijn heb ik natuurlijk wel wat achter de hand maar dus niet speciaal of maandelijks opgespaard.
Hoe hard het misschien ook klinkt maar ik denk niet dat ik met mijn paard zou blijven door dokteren in de duizenden euro's. Of er moet gewoon een goede kans zijn maar dat zie ik dan wel.
Evelli schreef:Tigra_ schreef:Ik heb geen spaarpot specifiek voor m'n paard.
Ik zet dus ook niets apart. Mocht het nodig zijn heb ik natuurlijk wel wat achter de hand maar dus niet speciaal of maandelijks opgespaard.
Hoe hard het misschien ook klinkt maar ik denk niet dat ik met mijn paard zou blijven door dokteren in de duizenden euro's. Of er moet gewoon een goede kans zijn maar dat zie ik dan wel.
Hmmm vond het toch fijn om een spaarpot te hebben toen ik dit voorjaar twee flinke rekeningen kreeg (inenten, tandarts,bloedbeeld)
Ging niet om duizenden euro's maar toch wel om een flinke bedrag wat bovenop alle vaste lasten kwam

)
quera schreef:Dus beginnen met 1000 euro appart leggen en vanaf daar aanvullen zou voldoende moeten zijn?
quera schreef:Spullen reken ik daarin niet meedie 1000 is echt voor onverwachte kosten zoals tandarts en dierenarts