Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kleinvosje schreef:Jemig zeg, wat een voorzorgsmaatregelen nemen sommigen hier. Dubbele maandverbanden, dubbele onderbroeken...
Ik reed altijd met een normale onderbroek, een normaal maandverbandje en als ik een wedstrijd had, ook gerust met een witte rijbroek. Nooit enig probleem geweest. De maandverbanden van tegenwoordig nemen super goed op, en ook snel. Je lekt echt niet zomaar door hoor!
TS, doe waarbij je je prettig voelt, in het begin is het even wennen, maar dat gaat snel voorbij en kun je gewoon lekker rijden!

).
kleinvosje schreef:Jemig zeg, wat een voorzorgsmaatregelen nemen sommigen hier. Dubbele maandverbanden, dubbele onderbroeken...
Ik reed altijd met een normale onderbroek, een normaal maandverbandje en als ik een wedstrijd had, ook gerust met een witte rijbroek. Nooit enig probleem geweest. De maandverbanden van tegenwoordig nemen super goed op, en ook snel. Je lekt echt niet zomaar door hoor!
TS, doe waarbij je je prettig voelt, in het begin is het even wennen, maar dat gaat snel voorbij en kun je gewoon lekker rijden!
. Dubbel maandverband gaat echt niet werken denk ik. Als je doorlekt lekt het meestal door aan de zijkant omdat de onderkant een soort plastic is waar het niet doorheen kan lekken. Bzoem schreef:Niet helemaal ontopic, maar de mensen die dubbel maandverband gebruiken, lekken jullie echt wel eens door je maandverband heen? Of loopt het er meer langs?
tante_trien schreef:Bzoem schreef:Niet helemaal ontopic, maar de mensen die dubbel maandverband gebruiken, lekken jullie echt wel eens door je maandverband heen? Of loopt het er meer langs?
Vrouw in mijn omgeving gaat als ze ongesteld is met een superplus tampon en 2 dikke maandverbanden over elkaar naar bed, met een uur of 4 moet ze de hele boel weer verschonen, anders ligt inderdaad het hele bed onder.
Behalve alle klachten heb ik echt de ideale menstruatie, 's nachts staat het stil, ik kan dus zonder alle poespas naar bed, ik kan de hele dag (5.30-21.00) doen met 1 mini tampon op een lichte dag, en 2 op mijn zwaarste dagen.