Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ilse_orient schreef:ik heb even geleden op horsetelex gezocht en daar staat een paard met dezelfde naam, het zelfde geboortejaar en moeder. alleen de vader is anders.
jury schreef:ilse_orient schreef:ik heb even geleden op horsetelex gezocht en daar staat een paard met dezelfde naam, het zelfde geboortejaar en moeder. alleen de vader is anders.
ja dat zag ik ook.
wellicht een oproep hier plaatsen in OV
Tegenwoordig google ik altijd even voordat ik een nieuw paard koop. En ik ben niet de enige.
Dan zou je oproep tevoorschijn komen en kun je mensen informeren.
Niet dat nieuwe eigenaren altijd iets doen met deze infor want kennis heeft nu al 2 mensen gesproken over een paard dat absoluut niet mocht springen ivm slechte benene maar elke x weer doorverkocht wordt als goed.
pipo schreef:Hoe je het wend of keert, je heb de kliniek opdracht tot de dood gegeven. Daar zouden zij zich ook aan moeten houden. Jij bent de klant en je paard is de "waar" waar het om gaat. Als ik mijn da de opdracht geef om mijn paard zijn jaarlijkse injectie te geven moet hij dat toch ook doen?! zelfs als er maar een pensioneigenaar bij is ipv de eigenaar zelf. Zou erg l8ig zijn als hij je wel een rekening stuurd maar alleen je brievenbus heeft gevonden en niet je paard