aan de ene kant wil ik hem wel verkopen, omdat ik er geen tijd voor heb, naast het verzorgen van 3 andere paarden en het lesgeven met die paarden.
maar aan de andere kant wil ik hem graag houden, omdat het een ontzettende scheet is
en erg rustig en braaf voor zijn leeftijd. hij heeft een ontzettend fijn karakter net als zijn moeder
. dus mijn dilemma is als volgt wil hem graag houden, maar heb er op dit moment geen tijd voor hem.
dus mijn daarop volgende vraag is er belangstelling voor om een 2 jarige ruin te leasen en zo ja, wat moet ik mij hierbij voorstellen.
zij betalen mij een x bedrag en ik sta voor de kosten die er verder gemaakt worden (hoefsmid, dierenarts etc).
of er hoeft niets betaald te worden door de leaser, maar zij staan voor de kosten (hoefsmid, dierenarts etc).
mogen ze hem verhuizen naar een andere locatie, of moet hij blijven waar hij nu staat.
het zou dan wel om een tijdelijke lease gaan, zeg maar een periode van 2 a 3 jaar. daarna zou ik hem weer terug in mijn bezit willen hebben.
ik hoop graag op positieve reacties en hou het graag netjes.