Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Adamootje schreef:ik heb het net toevallig even nagekeken en het bedrag was 69,50. Dat vond ik ook wel wat veel, maar ja...
Kohtje, Sand was ook het probleem de vorige keren vertelde Eisma, maar dat ze dan gewoon ruim een maand te laat zijn met bezorgen is toch van de zotte?
C_arola schreef:Deze problemen heb ik ook gehad met de Bit, daarnaast werd zonder overleg het aantal magazines verminderd en vervangen door Dressuur waardoor ik de abbonement heb stop gezet.
Via de zoekfunctie kom je een oude topic hierover tegen, misschien dat je er wat aan hebt.
Ander had ik het abonnement ook opgezegd. Maar goed, dit weekend ga ik weer mn bankzaken regelen, dan gelijk eens terug zoeken wat ik nu betaald heb Juut schreef:C_arola schreef:Deze problemen heb ik ook gehad met de Bit, daarnaast werd zonder overleg het aantal magazines verminderd en vervangen door Dressuur waardoor ik de abbonement heb stop gezet.
Via de zoekfunctie kom je een oude topic hierover tegen, misschien dat je er wat aan hebt.
Dat besluit hebben ze terug gedraaid, omdat er meer abonnees er niet blij mee waren. Aangezien het een bezuinigingsmaatregel was, hebben ze het opgelost door ander papier te gebruikenAnder had ik het abonnement ook opgezegd. Maar goed, dit weekend ga ik weer mn bankzaken regelen, dan gelijk eens terug zoeken wat ik nu betaald heb