Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Bedankt voor jullie commentaar, voor me kijken weet ik 
).
Bonny_CT schreef:Punten vertel ik nog niet, ben benieuwd naar nog meer reacties..
Vertel er wel bij dat dit een B proef is.
ambre schreef:Het is niet goed te boordelen qua pnt vanwege de plaats vd camera.
De middendraf en middenstap zijn bv niet goed te bepalen.
Het algehele beeld vind ik wat onrustig.
Vaak wat te diep en wat rommelig in aanleuning.
Middendraf die te beoordelen is is echt niet getoond,halsstrekken ook veel te weinig.
Galop mag met meer sprong en impuls.
Daarbij had je nog wat foutjes zoals het dribbelen in de stap en de 1ste x aangalopperen was wat voor de hulp.
Maar je 2de overgang naar de galop was heel mooi en je overgangen naar de stap ook.
Het is een veelbelovend beeld en zeker b waardig,maar het paard zou nog wat meer in verbinding naar de hand toe mogen lopen.
Daar waar je een storing in de aanleuning hebt of waar je paard te diep gaat trek ik er een pnt af.
Je zou bij mij ook zo rond de winstpnt schommelen en helaas veel 6jes krijgen.
Wanneer de neus er wat meer uit is zou je bijna tegen de dubbele winst aan zitten.
Succes iig!
secricible schreef:Wat vind je vreemd aan die punten dan? Had je hoger of lager verwacht? Ik vind dit niet vreemd gejureerd eigenlijk...
jury schreef:In je eerste onderdeel beging je al met -2 omdat je buitenlangs het bordje gaat. Jammer.
Verder kan ik me vinden in het commentaar van ambre.
Aanleuning constanter, idem tempo, slingert met enige regelmaat en/of zwaait uit met achterhand. Kortom nog een beetje zoekerig. Galop meer sprong. Middendraf versnelt.
Jammer want vind het een leuk paard. Maar dit voorkomt wel dat je als jury niet makkelijk die 7 of 8 kan opzoeken.
Qua totaal punten zal het erom hangen of het wel of geen winst is.
Hij leek er ook meer half over te gaan dan er echt omheen..