Hoe kan ik nu zien of de cap nog heel is, en veilig?
Als ik er op druk etc hoor ik niks en hij blijft verder ook goed in model, op de klep na, die is iets verbogen
Het is trouwens een HH pro plus cap, deze;
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

carmenbrum schreef:Ik heb deze ook en ben er een keer met pony en al heel hard op gevallen. Ik merk er niets aan hoor! Meerdere keren mee gevallen maar werkt prima! Heb m trouwens 2ehands gekocht. Om nu meteen een nieuwe cap te kopen als je een keertje valt.. Sorry hoor, maar dat vind ik echt wel onzin!
Een vriendin (Keeslover2 op bokt) had deze ook en is er erg hard mee gevallen, had ook een hersenschudding en haar cap kon je zo in elkaar duwen en kraakte ook heel erg. Die heeft wel een nieuwe gekocht, dat snap ik natuurlijk wel

vuurneon schreef:carmenbrum schreef:Ik heb deze ook en ben er een keer met pony en al heel hard op gevallen. Ik merk er niets aan hoor! Meerdere keren mee gevallen maar werkt prima! Heb m trouwens 2ehands gekocht. Om nu meteen een nieuwe cap te kopen als je een keertje valt.. Sorry hoor, maar dat vind ik echt wel onzin!
Een vriendin (Keeslover2 op bokt) had deze ook en is er erg hard mee gevallen, had ook een hersenschudding en haar cap kon je zo in elkaar duwen en kraakte ook heel erg. Die heeft wel een nieuwe gekocht, dat snap ik natuurlijk wel
Handig advies... Nee natuurlijk zie je zo op het oog niets en merk je er niets van, maar scheurtjes in de cap kunnen de structuur dusdanig veranderen dat bij een lichte val, de scheurtjes scheuren worden en niet meer veilig is. Of een breuk die je gewoon niet kan voelen in de cap en je je veilig waant.
geen onnodige risico's nemen met een cap als je erop bent gevallen. Je hebt maar 1 hoofd en die kun je moeilijk vervangen
Heel goed hoor TS dat je een nieuwe gaat kopen!

Jolliegirl schreef:Elke keer een nieuwe kopen schei uit
Wat zit er in een cap... Juist, Piepschuim...
Of dit nou vast zit of gescheurd is, het vangt de klappen op.
Kijk, val je nou echt vol hard op je hoofd is het wellicht een idee om een nieuwe aan te schaffen.
Ik doe het niet hoor, als ik dat had moeten doen elke keer als ik viel....
Had ik geen geld meer gehad..