Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als je er niet tegen kan dan moet je gewoon gaan springen zeg ik altijd maar, daar is een balk een balk en een weigering een weigering
maar ja zoals magic_lover al zegt en wat ik ook zo vind, als je het er niet mee eens bent qua de jury's dan moet je maar gaan springen
het blijft een jurysport met deels een persoonlijke smaak/visie!
(maar filmpjes kunnen duidelijkheid geven)
(en daar had ik geen grote fouten of veel foutjes
).listiglistje schreef:Je kan toch geen 2 verschillende proeven, als gelijkwaardig beschouwen? Andere onderdelen en bijna altijd een andere jury, het is maar net wat ze willen zien!
Indy1990 schreef:Ik hoor jullie telkens over 2 proeven die gelijkwaardig waren. Zo heb ik eens 20 punten verschil gehad voor dezelfde proef! Was kampioenschap, dus had 2 jury's voor 1 proef. Ze konden het ook niet verklaren.Maar inderdaad, dan denk ik maar 'zucht... het is een jurysport'.
Dat is zuurder inderdaad haha, ach toen nog wel prijs gereden
Liselot schreef:En hiervoor blijft de jury na afloop van de ring een halfuur om evt vragen te beantwoorden. Gewoon even op af lopen en vragen, daar bereik je een stuk meer mee dan hier op bokt lopen klagen