Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zat ook in die prijsklasse. en de voornaamste reden waarom ik een uvex heb gekocht is omdat je er oorwarmers aan kan bevestigen in de winter
halleluja!
Maiska schreef:Als setje op wedstrijd lijkt me dit wel een mooie cap, maar voor zo vind ik hem ook niet mooi! Vind hem wel heel erg aan de prijs.
Uvex is vaak een lichte cap, dat lijkt me wel fijn zitten. Heb zelf alleen een skihelm van uvex en daar ben ik zeer tevreden over, maar verder geen informatie voor je
lina1998 schreef:ik heb sinds kort een uvex cap ik heb de Uvex FP3 Active hij heeft een prima pasvorm en zit licht op mijn hoofd als ik hem nu nog zou moeten kopen zou ik het doen en echte aanrader dus
Princesj schreef:Ik heb hem in het echt gezien en ik vond hem tegenvallen.. Wel erg fan van Uvex zelf trouwens!
Ffortuna schreef:lina1998 schreef:ik heb sinds kort een uvex cap ik heb de Uvex FP3 Active hij heeft een prima pasvorm en zit licht op mijn hoofd als ik hem nu nog zou moeten kopen zou ik het doen en echte aanrader dus
Die heb ik ook en ik denk er precies zo over! Die duurdere zat in mijn ogen niet veel fijner dan de (iets) goedkopere (de FP3 Active is ook niet heul goedkoop) maar is wel supergaaf qua uiterlijk.
Musiess schreef:ja ik vind hem erg mooi, aangezien ik start met donkerbruin/'goud' sprak deze cap me erg aan. vandaar dat ik graag wil horen van mensen met een uvexx hoe ze bavallen
Babootje schreef:Musiess schreef:ja ik vind hem erg mooi, aangezien ik start met donkerbruin/'goud' sprak deze cap me erg aan. vandaar dat ik graag wil horen van mensen met een uvexx hoe ze bavallen
De Uvex paisley gold vind ik een lelijk ding. En je krijgt er ook zo'n "Willempie" hoofd van. Ik heb een ander Uvex model en die vind ik wel mooi staan. Met uitneem- en wasbare binnenvoering Zit ook lekker. Maar ik had gehoopt dat ik mijn hoofd en haar wat droger zou kunnen houden. Dat valt vies tegen. Het zweet druipt langs mijn oren naar beneden. Ben dus nog steeds op zoek naar de ultieme cap. Die licht en luchtig is, goed vocht opneemt, leuk staat en betaalbaar is.

Rosanneh1 schreef:Toevallig heb ik pas nog een topic geopend over de zwarte of blauwe versie daar staan ook wat reacties in.
[RUI] Uvex Suxxeed
Zelf heb ik de goude versie al bij divoza zien hangen en ik vond hem niet eens zo gek eruit zien. Wel ben ik een beetje bang dat het model van de cap aan de zijkant een beetje groot is.
(Isabell Werth rijdt trouwens ook met deze cap http://www.youtube.com/watch?v=MxTCc9uNYyQ )
Zelf ben ik trouwens van plan om hem over een aantal dagen te gaan passen/kopen dus ik kan dan ook wel even laten weten wat ik er van vond
.