Uvex suxxeed paisley gold cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Musiess

Uvex suxxeed paisley gold cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 07:31

hoi bokkers,

Ik wilde de Uvex suxeed paisley gold halen.
Nu vroeg ik me af of en bokker zijn die deze cap al hebben.
En wat ze ervan vinden.

Hij gaat vooral gebruikt worden op springconcours.

hier de link met de foto erbij.
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... dscap.html

unamie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 07:37

Ik vind em belachelijk duur en niet mooi :P

Nynke_Mandy

Re: Uves suxxeed paisley gold cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 08:16

Ik ook. 400,- voor 1 cap. Daarkoop ik 7 cappen van. :=

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 10:05

ik heb een andere versie van uvex, zit heel fijn, heel licht, ik ben er heel tevreden over en voor mij is hij z'n geld waard :j zat ook in die prijsklasse. en de voornaamste reden waarom ik een uvex heb gekocht is omdat je er oorwarmers aan kan bevestigen in de winter :D halleluja! :D

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 10:45

ja ik vind hem erg mooi, aangezien ik start met donkerbruin/'goud' sprak deze cap me erg aan. vandaar dat ik graag wil horen van mensen met een uvexx hoe ze bavallen

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 18:51

HAR-->RUI

lina1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 19:30

ik heb sinds kort een uvex cap ik heb de Uvex FP3 Active hij heeft een prima pasvorm en zit licht op mijn hoofd als ik hem nu nog zou moeten kopen zou ik het doen en echte aanrader dus :j

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 13:04

Als setje op wedstrijd lijkt me dit wel een mooie cap, maar voor zo vind ik hem ook niet mooi! Vind hem wel heel erg aan de prijs.
Uvex is vaak een lichte cap, dat lijkt me wel fijn zitten. Heb zelf alleen een skihelm van uvex en daar ben ik zeer tevreden over, maar verder geen informatie voor je ;)

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 09:40

Maiska schreef:
Als setje op wedstrijd lijkt me dit wel een mooie cap, maar voor zo vind ik hem ook niet mooi! Vind hem wel heel erg aan de prijs.
Uvex is vaak een lichte cap, dat lijkt me wel fijn zitten. Heb zelf alleen een skihelm van uvex en daar ben ik zeer tevreden over, maar verder geen informatie voor je ;)

hahah ja ik heb mn gewone cap voor voornamelijk thuis met rjiden, en deze voor op concour.
ze zijn idd wel wat aan de prijs, maarja als de kwaliteit goed is vind ik het prima.

verkopen ze ook skihelmen dan van Uvex?
weer wat geleerd

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:41

ook fietshelmen en motorhelmen enzo :j en zonnebrillen, specifiek om mee te sporten

TolineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:42

Jeetje wat duur zeg!! Daar zou ik niet eens op willen vallen als ik van mijn paard afkletter omdat ik dat dan ronduit zonde vind :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:54

lina1998 schreef:
ik heb sinds kort een uvex cap ik heb de Uvex FP3 Active hij heeft een prima pasvorm en zit licht op mijn hoofd als ik hem nu nog zou moeten kopen zou ik het doen en echte aanrader dus :j

Die heb ik ook en ik denk er precies zo over! Die duurdere zat in mijn ogen niet veel fijner dan de (iets) goedkopere (de FP3 Active is ook niet heul goedkoop) maar is wel supergaaf qua uiterlijk.

Princesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 09:59

Ik heb hem in het echt gezien en ik vond hem tegenvallen.. Wel erg fan van Uvex zelf trouwens!

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:27

Princesj schreef:
Ik heb hem in het echt gezien en ik vond hem tegenvallen.. Wel erg fan van Uvex zelf trouwens!

Ja ik heb hem dus nog niet in het echt gezien, hoewel ik wel in divoza was geweest (even snel wat halen en weer weg) heb ik er niet
aan gedacht om er even naar te kijken.
Wat viel je zo al tegen dan?

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:28

Ffortuna schreef:
lina1998 schreef:

Die heb ik ook en ik denk er precies zo over! Die duurdere zat in mijn ogen niet veel fijner dan de (iets) goedkopere (de FP3 Active is ook niet heul goedkoop) maar is wel supergaaf qua uiterlijk.

Nee dat klopt, het wil niet zeggen: hoe duurder, Hoe lekkerder hij zit.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:29

TolineS schreef:
Jeetje wat duur zeg!! Daar zou ik niet eens op willen vallen als ik van mijn paard afkletter omdat ik dat dan ronduit zonde vind :D

Dat heb ik aan de ene kant ook wel, vandaar dat ik hem eigenlijk alleen op concour gebruik, daar kan ik uiteraard ook vallen.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 10:34

Musiess schreef:
ja ik vind hem erg mooi, aangezien ik start met donkerbruin/'goud' sprak deze cap me erg aan. vandaar dat ik graag wil horen van mensen met een uvexx hoe ze bavallen

De Uvex paisley gold vind ik een lelijk ding. En je krijgt er ook zo'n "Willempie" hoofd van. Ik heb een ander Uvex model en die vind ik wel mooi staan. Met uitneem- en wasbare binnenvoering Zit ook lekker. Maar ik had gehoopt dat ik mijn hoofd en haar wat droger zou kunnen houden. Dat valt vies tegen. Het zweet druipt langs mijn oren naar beneden. Ben dus nog steeds op zoek naar de ultieme cap. Die licht en luchtig is, goed vocht opneemt, leuk staat en betaalbaar is.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 10:47

Babootje schreef:
Musiess schreef:

De Uvex paisley gold vind ik een lelijk ding. En je krijgt er ook zo'n "Willempie" hoofd van. Ik heb een ander Uvex model en die vind ik wel mooi staan. Met uitneem- en wasbare binnenvoering Zit ook lekker. Maar ik had gehoopt dat ik mijn hoofd en haar wat droger zou kunnen houden. Dat valt vies tegen. Het zweet druipt langs mijn oren naar beneden. Ben dus nog steeds op zoek naar de ultieme cap. Die licht en luchtig is, goed vocht opneemt, leuk staat en betaalbaar is.

Ik vraag me tog wel af hoe een 'Willempie " hoofd eruit ziet, ik kan me daar geen voorstelling van doen.
Aangezien ik nog niemand met die cap heb zien lopen.

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:21

Toevallig heb ik pas nog een topic geopend over de zwarte of blauwe versie daar staan ook wat reacties in.

[RUI] Uvex Suxxeed

Zelf heb ik de goude versie al bij divoza zien hangen en ik vond hem niet eens zo gek eruit zien. Wel ben ik een beetje bang dat het model van de cap aan de zijkant een beetje groot is.

(Isabell Werth rijdt trouwens ook met deze cap http://www.youtube.com/watch?v=MxTCc9uNYyQ )

Zelf ben ik trouwens van plan om hem over een aantal dagen te gaan passen/kopen dus ik kan dan ook wel even laten weten wat ik er van vond :)

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:24

Ik heb ook een Uvex cap
en ik moet zeggen... ik wil niet anders meer

Lekker luchtig op mijn hoofd en... je kan de binnenvoering eruit halen om te wassen!
Echt ideaal vind ik :))

Izzy19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:25

Ik vind Uvex heel erg fijne helmen hebben! Zitten goed, heel erg lucht, je voelt amper dat je een cap op je hoofd hebt. Ik heb zelf een goedkoper model, de Uvex Uvision maar ben er erg blij mee! Binnenvoering kan je er inderdaad uithalen om te wassen en die oorwarmers voor in de winter lijken mij superhandig, die ga ik sowieso ook nog bestellen voor de winter!
De Suxxeed vind ik erg duur, maar goed, GPA's worden ook goed verkocht en die zitten ook vaak aan dat bedrag. Het is maar wat je er zelf aan wil uitgeven :)

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:30

Ik heb de zwarte Suxxeed.
Deze bevalt erg goed :j
Ik vind 'm erg goed ventileren en fijn zitten. Aan het uiterlijk moest ik wel even wennen. Maar gelukkig zie ik mezelf niet als ik 'm op heb. :D
En toen ik mezelf op foto's zag vond ik het ook wel meevallen eigenlijk.

Musiess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-12 11:42

Rosanneh1 schreef:
Toevallig heb ik pas nog een topic geopend over de zwarte of blauwe versie daar staan ook wat reacties in.

[RUI] Uvex Suxxeed

Zelf heb ik de goude versie al bij divoza zien hangen en ik vond hem niet eens zo gek eruit zien. Wel ben ik een beetje bang dat het model van de cap aan de zijkant een beetje groot is.

(Isabell Werth rijdt trouwens ook met deze cap http://www.youtube.com/watch?v=MxTCc9uNYyQ )

Zelf ben ik trouwens van plan om hem over een aantal dagen te gaan passen/kopen dus ik kan dan ook wel even laten weten wat ik er van vond :)

owja! dat wist ik niet dat zij ermee reed 8)7 .

Als je het zou willen laten weten zou het fijn zijn. ik woon in delft en rij niet daagelijks naar Divoza haha
rond 17aug. zou ik hem van mn vriend voor mn verjaardag krijgen hoor ik net. hih!

Wat bedoel je met 'het model aan de zijkant misschien een beetje groot is'?

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:48

Ik heb deze,zit ontzettend fijn! Is inderdaad heel fijn en licht. Wat heel veel mensen ook een voordeel vinden is dat je hem groter en kleiner kunt maken. Mij maakt dat persoonlijk helemaal niks uit.
Ik heb de cap gesponsord gekregen van de KNHS dus ik heb er niks voor betaald en bij mij staat er een oranje streep op met het KNHS logo :)

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... arbon.html

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-12 11:54

Oké ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik ga het toch proberen :')
Als je op de site van uvex op de foto kijkt http://www.uvexcap.nl/index.php?item=uv ... 80&lang=NL
zie je dat het lijkt alsof hij niet zo mooi aansluit, alsof waar de klep begin de cap zelf erg groot lijkt. Snap je :+

Ik denk dat ik volgende week even in divoza ga kijken dus daarna reageer ik hier nog wel even :D