Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tinkels schreef:Tsja wat is apart...
Ik heb een grijs jasje met roze biesje, zwarte lak laarzen met roze stiksel en roze biesje in de boog.
Sjabrak met roze biesje, frontriem met roze inlage en verder zwarte steentjes.
roze plastron speld.
Loetie84 schreef:Ik dressuur in het paars/zwart/grijs, in een jasje van Esperado met paarse krijtstreep en paarse bies in de kraag. Verder een grijs dekje van BR met paarse rand en bijpassend oornetje. Witte rijbroek met grijs zitvlak en een grijs met zwarte cap. Er moeten alleen nog paarse sporenbandjes bij om het geheel af te maken. Rij niet zo vaak met spoortjes, maar als ik ze dan toch eens gebruik, moet het ook wel bij mn set passen natuurlijk!
Foto's van de set heb ik nog niet... Zal er snel eens voor zorgen!
LiliaanX schreef:Loetie84 schreef:Ik dressuur in het paars/zwart/grijs, in een jasje van Esperado met paarse krijtstreep en paarse bies in de kraag. Verder een grijs dekje van BR met paarse rand en bijpassend oornetje. Witte rijbroek met grijs zitvlak en een grijs met zwarte cap. Er moeten alleen nog paarse sporenbandjes bij om het geheel af te maken. Rij niet zo vaak met spoortjes, maar als ik ze dan toch eens gebruik, moet het ook wel bij mn set passen natuurlijk!
Foto's van de set heb ik nog niet... Zal er snel eens voor zorgen!
[/quote
Oooh, wat klinkt dat gaaf! Waar heb je je dekje en oornetje gekocht? Zou die ook wel graag willen denk ik