Om te beginnen, goedenavond!
Ik ben benieuwd of jullie bokkers weten waar ik eventueel wedstrijd jasjes op maat kan laten maken.
Het liefst een beetje in de buurt (Overijssel) , en ook nog te betalen.
Ik heb namelijk altijd hetzelfde liedje, want helaas ben ik wat breder gebouwd (niet dik dus, mijn ribben steken uit) , maar van boven is er ook niet minder om gebleven

Wat ik probeer uit te leggen, als ik een jasje in M maat aantrek, past ie perfect om mijn buik/heupen.
Maar bovenaan bij mijn borsten krijg ik hem amper dicht, en als ie al dicht is denk ik dat als ik een keer diep in en uitadem het knoopje op z'n dooie gemak open ploft .
Neem ik een L zit ie mooi om mijn borsten maar slobbert ie even lekker aan de zijkanten en mijn armen zwemmen er in.
Even als voorbeeld:
Ermelo 2009 , nog niet zo breed gebouwd en paste mijn jasje nog wel mooi.

[EV-ITP] Haflingerdag Vaardigheid(haha) & Parade
Ermelo 2011 voor mijn gevoel zit ie strakker maar als ik de foto's kijk van Ermelo 2009 valt het op zich nog mee want dat 'achter flapje' staat ook iets omhoog in 2009.

[RIJ-ITP] Asra en ik Reserve Kampioen Ermelo 2011.
Dit is een ander bruin jasje, maar die vind ik veel te veel slobberen.
Ik heb de foto's toen echt geselecteerd omdat ik door dat jasje nog 10x breder lijk, en mensen dat dan snel dik vinden.

[RIJ-ITP] Asra en ik tussen de prijzen in Lonneker.
Een zwart jasje, van een vriendin/stalgenoot maar net als het jasje hierboven te groot om mn schouders en buik.
Vorige week weer aangehad in Almelo maar voelde ik me ook niet heel prettig in.

[RIJ-ITP] Met m'n topper bij de Almelose Ruiterdagen 19 juni 2012
Dus ik hoop echt heel erg dat jullie mij kunnen helpen, of zien jullie niks verkeerds aan het bovenste bruine jasje?
Jep, ik ben onzeker

Ik heb zo'n idee dat ik jasje 2 en 3 als een gordijn rond rij