Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nobelwise schreef:Ja want als niemand zich nergens meer mee bemoeid ( dierenleed etc ) zal het een gezellige boel worden.
hahahatsjoe schreef:Als persoon een uitkering heeft en ze komen erachter dat hij ofzij geld geerfd heeft, dan heeft hij of zij sowieso een groot probleem want ze komen overal achter... Een paard moet hoe dan ook niet het slachtoffer worden, dus goed dat je de fokker gewaarschuwd hebt. Je zou ook iemand van Sociale Zaken in kunnen seinen als die persoon een uitkering heeft, om een paard te beschermen zou ik dat zelf gewoon doen.

. nobelwise schreef:dank je Desa, dat bedoelde ik dus. Gelukkig zijn er dus meer mensen die verder kijken dan alleen de centen.
nobelwise schreef:het punt is dat de persoon mij betrekt in deze hele toestand zonder mijn toestemming, en door er vanuit te gaan dat ik de boel wel even ga regelen( wei en stalling meehelpen zoeken ) Ik ga verder geen instantie inlichten en wat die stoornis betreft die info heb ik van iemand die familie is van deze persoon maar er geen contact meer mee wenst.