Ook vind ik het best wel zielig als mensen een paard/pony nemen en dan in een bouwval van een stal zetten..
Ik vroeg me af wat de bokkers hier van vinden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tigra_ schreef:Buiten dat sommige de kosten onderschatten, denken vele ook niet na over de tijd die het kost om een paard te hebben en er op de juiste manier mee om te gaan. Ze kopen en paard, verpesten hem en daar staat die dan kunnen er niets meer mee aanvangen zonde, heb al van een een stel weleens rare uitspraken gehoord toen ze hun paard kochten. Wat mij vooral "kwaad" maakte dat het gewoon een probeer paard was, was voor hun een goedkoop paard, en als die versleten was kochten ze wel een andere

Extensa schreef:Ben ik het totaal mee eens. Ik wil zelf graag een shetlander al heel lang om mee te mennen en wandelen en straks als mijn neefje iets ouder is hem te leren paardrijden... Ik heb een enorm zwak voor shetlanders maar ze vallen voor mij gewoon onder ''ponies''. Dan maar een shet is voor mij echt de reinste onzin. Dat mensen dat doen... 'T is toch ook een pony?!